Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Starszy Ekspert ds. Zarzadzania Infrastrukturą (Property Manager)

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Starszy Ekspert ds. Zarzadzania Infrastrukturą (Property Manager)

Starszy Ekspert ds. Zarzadzania Infrastrukturą (Property Manager)

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące zarządzanie budynkami biurowymi m.in w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu
  • Współpraca z zarządcami i innymi firmami obsługującymi budynki, zgodnie z umowami najmu, obowiązującymi procedurami, prawem oraz oczekiwaniami wewnętrznymi
  • Przygotowywanie budżetów OPEX i planów remontowych - CAPEX
  • Utrzymywanie relacji i współpraca z klientami wewnętrznymi
  • Miesięczny monitoring nadzorowanych budżetów i płatności
  • Wdrażanie planów oszczędności oraz ich monitorowanie
  • Cykliczne przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji
  • Współpraca ze Spółkami Grupy, w zakresie bieżącego zarządzania nieruchomościami
  • Przygotowywanie i realizacja planów przeglądów serwisowych
  • Obsługa bieżącej korespondencji z najemcami i właścicielami
  • Prowadzenie procesów zbierania ofert i wyboru usługodawców
  • Identyfikacja możliwości optymalizacji powierzchni biurowej, nieruchomości
  • Przeprowadzanie kontroli, audytów jakości powierzchni biurowych zgodnych ze standardem Banku

Nasze wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • Znajomość procesów Property Management i Facilities Management
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację i przygotowywanie pism
  • Wykształcenie wyższe
  • Wysokie umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Energia, entuzjazm oraz chęć do poszerzania swojego doświadczenia i kompetencji
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Licencja zarządcy nieruchomości lub zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Samochód służbowy
  • Pracę hybrydową po okresie wdrożenia
  • Samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej
  • Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium