Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Analityk Finansowy

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej i renomowanej grupy kapitałowej działającej w branży hospitality, poszukujemy kandydata na stanowisko Analityka Finansowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów decyzyjnych poprzez przygotowywanie analiz finansowych, raportów zarządczych oraz prognoz finansowych, ściśle współpracując z Dyrektorem Finansowym. Siedziba firmy znajduję się w Zakopanem (możliwość pracy w trybie hybrydowym na terenie województwa małopolskiego).


Analityk Finansowy

Analityk Finansowy

Miejsce pracy: Zakopane
Nr ref. 63/4/2025/PB/12167/3826

Wymagania

  • udział w przygotowywaniu budżetów operacyjnych oraz wsparcie w tworzeniu planów rocznych i prognoz finansowych, w tym analiza kosztów oraz elementów kapitału obrotowego,
  • procesy zamknięcia miesiąca - analiza odchyleń od budżetu, tworzenie raportów zarządczych oraz wsparcie w sporządzaniu miesięcznych sprawozdań finansowych,
  • tworzenie narzędzi analitycznych oraz materiałów prezentacyjnych - przygotowywanie szablonów i plików w Excelu i Access na potrzeby analiz okresowych oraz spotkań z zarządem,
  • ścisła współpraca z działami wewnętrznymi i nadzór nad przypisanymi obszarami biznesowymi, oraz bieżące wsparcie dyrektora finansowego,
  • analiza Ad-hoc w obszarze finansów i kontrolingu.

Obowiązki

  • ukończone studia wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,
  • min. 2 lata doświadczania w obszarze finansów, dopuszczalnie w trakcie studiów,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, opcjonalnie Access,
  • silne umiejętności analityczne, doświadczenie w pracy z budżetami, kosztami i prognozami,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz interpretacji danych finansowych,
  • zaangażowanie, elastyczność i samodzielność w działaniu,
  • gotowość do ciągłego uczenia się.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w dużej grupie kapitałowej o rozpoznawalności rynkowej,
  • bezpośrednia współpraca z Zarządem Grupy,
  • praca w firmie o płaskiej strukturze i dynamicznym rozwoju,
  • rynkowe widełki wynagrodzenia uzależnione od doświadczenia,
  • elastyczny czas pracy z szeroką możliwością pracy zdalnej.