
Starszy Specjalista ds. Obsługi Naruszeń Ochrony Danych
Starszy Specjalista ds. Obsługi Naruszeń Ochrony Danych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Kompleksowa obsługa zgłoszeń naruszeń ochrony danych osobowych
- Analiza zgłoszeń, ocena ryzyka i kwalifikacja zdarzenia
- Rejestrowanie i dokumentowanie wyników analizy
- Przygotowanie zgłoszeń do organu oraz podmiotów danych
- Ustalanie i rejestrowanie działań mitygujących ryzyko
- Współpraca z właścicielami procesów w celu wdrażania działań zaradczych
Oczekiwania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze ochrony danych osobowych (doświadczenie w bankowości będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w obsłudze zgłoszeń naruszeń ochrony danych osobowych
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa i wytycznych organów w obszarze ochrony danych osobowych, w szczególności obsługi naruszeń
- Umiejętność pozyskiwania, analizowania i interpretacji informacji, wyciągania wniosków i proponowania działań zaradczych związanych z incydentami
- Dobra organizacja pracy i sprawne ustalanie priorytetów
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki z zakresu prawa, administracji, bankowości, czy finansów
- Otwartość na współpracę z różnymi działami w organizacji oraz z organem nadzorczym
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz system premii kwartalnych
- Pracę hybrydową (w wymiarze 50/50)
- Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie doświadczonych specjalistów
- Zniżki w naszej kawiarni pracowniczej Green Caffe Nero
- Pracę w centrali Banku w Warszawie - niedaleko stacji metra Pole Mokotowskie
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium