Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Ekspert ds. Zarządzania Zgodnością

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Ekspert ds. Zarządzania Zgodnością

Ekspert ds. Zarządzania Zgodnością

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Monitorowanie, koordynacja i wdrażanie regulacji wewnętrznych wynikających z BMR oraz kodeksów postępowania wprowadzanych przez GPW Benchmark
  • Pełnienie zadań tzw. drugiej linii kontroli w procesie kontrybucji stawek referencyjnych, proponowanie, projektowanie i wykonywanie monitoringu zgodności
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma kierowane do banku w sprawie wskaźników referencyjnych
  • Kontrola poprawności raportowanych transakcji, przygotowywanie cyklicznych raportów zarządczych
  • Opiniowanie oraz akceptacja materiałów dystrybuowanych do odbiorców zewnętrznych
  • Udział w spotkaniach uczestników fixingu z Administratorem (GPW Benchmark S.A.)
  • Współpraca z Departamentem Prawnym oraz innymi jednostkami Banku w zakresie m.in. tworzenia regulacji, opinii
  • Opracowywanie szkoleń w zakresie zapewnienia zgodności

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane prawo lub ekonomia
  • Minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w obszarze zapewnienia zgodności, kontroli wewnętrznej i pokrewnych w banku
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania zgodnościąoraz w budowaniu kontroli wewnętrznej, w szczególności w obszarze wskaźników referencyjnych
  • Bardzo dobra znajomość regulacji i aktów prawnych rynku kapitałowego, BMR, dokumentacji GPWB dot. wskaźników referencyjnych
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i proponowania rozwiązań
  • Dobra znajomość  pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
  • Mile widziana znajomość Power BI
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Wysoka etyka pracy

Oferujemy:

  • Możliwość dalszego rozwoju i zdobywania doświadczenia w obszarze zapewnienia zgodności, w międzynarodowej instytucji finansowej
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę
  • Współpracę z innymi jednostkami Banku
  • Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Możliwość pracy hybrydowej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium