
Specjalista ds. Obsługi Produktów Zdalnych
Twoja rola
- Obsługujesz konta firmowe i indywidualne w procesie mobilnym oraz zdalnym (weryfikacja dokumentacji, weryfikacja wniosków z procesu mobilnego),
- Identyfikujesz problemy w procesach sprzedaży zdalnej i wspierasz pracowników w zakresie niestandardowych operacji,
- Współpracujesz z innymi jednostkami Banku oraz podmiotami zewnętrznymi.
Twój zespół
Jesteśmy pełnym energii zespołem, składającym się z kilkunastu osób. Pracujemy w Departamencie Wsparcia Back Office. Na co dzień zajmujemy się m.in. zatwierdzaniem w systemach banku wniosków ze sprzedaży zdalnej dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Pracując z nami będziesz mieć okazję do współpracy z różnymi jednostkami wewnętrznymi w zakresie obsługiwanych procesów i produktów. Dołącz do nas i zostań częścią zespołu, który realnie wspiera i każdego dnia napędza działanie banku.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- Lubisz pracę w zespole oraz jesteś osobą otwartą na zmiany,
- Masz wykształcenie min. średnie,
- Swobodnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel),
- Jesteś osobą dokładną, zorganizowaną i terminową,
- Masz gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy.