Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Product Manager ds. Kredytów Hipotecznych

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę


Product Manager ds. Kredytów Hipotecznych

Product Manager ds. Kredytów Hipotecznych

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:PMH/05/WR

Twoja rola

  • bierzesz udział w tworzeniu nowych produktów i ofert
  • inicjujesz, nadzorujesz i koordynujesz zmiany w obszarze produktów hipotecznych
  • kreujesz politykę cenową, tworzysz  założenia biznesowe, dbasz o rentowność produktu
  • projektujesz efektywne procesy end to end dotyczące produktu
  • prowadzisz projekty jako właściciel biznesowy lub kierownik projektu
  • współpracujesz w tworzeniu procedur produktowych i dokumentów klientowskich
  • analizujesz konkurencję i trendy rynkowe
  • inicjujesz działania promocyjne  związane z rozwojem produktów
  • odpowiadasz merytorycznie  za działanie produktu, materiały komunikacyjne i szkoleniowe,
  • dbasz o prawidłowe działanie oraz zgodność z wymogami prawa i wewnętrznymi regulacjami Banku dla powierzonych produktów
  • koordynujesz pracę zespołu projektowego lub własnego

Twój zespół

Jesteśmy kilkuosobowym zespołem Product Managerów. Zajmujemy się przygotowywaniem oferty kredytów i strategii  ich sprzedaży. Odpowiadamy za wdrażanie produktów i zmian w  ofercie produktowej oraz procesach kredytowych Banku. Cenimy w naszym zespole otwartość, zaangażowanie, gotowość do pomocy i poczucie humoru.

Twoje doświadczenie i umiejętności

  • masz wykształcenie wyższe, najlepiej w obszarze ekonomii, bankowości, marketingu, zarządzania projektami
  • bardzo dobrze znasz produkty bankowe,  w szczególności kredyty hipoteczne
  • masz minimum 4 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania produktem, sprzedaży, marketingu
  • potrafisz trafnie argumentować i masz zdolność przekonywania
  • masz umiejętności w prowadzeniu projektów
  • masz zdolność analitycznego myślenia
  • samodzielnie i efektywnie organizujesz sobie pracę
  • biegle obsługujesz MS PowerPoint,  MS Excel i MS Word
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym przygotowanie i prowadzenie prezentacji
  • lubisz pracować w zespole 
  • umowę o pracę,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.