
Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta
Twoja rola
Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jaskości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności:
- obsługujesz reklamacje
- podejmujesz decyzje finansowe
- zgłaszasz nieprawidłowości.
Twój zespół
Jesteśmy zespołem zajmującym się rozpatrywaniem reklamacji, w ramach czego analizujemy zgłoszenia Klientów, weryfikujemy dane w systemach operacyjnym, podejmujemy decyzje finansowe, udzielamy odpowiedzi. Identyfikujemy również błędy stwierdzone w wyniku analizy reklamacji.
Twoje doświadczenie i umiejętności
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
- sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
- potrafisz formułować pisma jasne w odbiorze dla czytelnika
- masz zdolności komunikacyjne
- lubisz pracę zespołową
- potrafisz organizować swój czas
- swobodnie czujesz się w kontakcie telefonicznym z klientem
- mile widziana znajomość produktów, procesów i systemów bankowych.