
Kierownik Zespołu Telefonicznej Sprzedaży i Utrzymania Produktów Bankowych
Kierownik Zespołu Telefonicznej Sprzedaży i Utrzymania Produktów Bankowych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Podział pracy Zespołu oraz nadzór nad wykonywaniem zadań powierzonych przez Przełożonego
- Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających działania Zespołów
- Praca w systemie CallCenter/CRM – monitoring jakości i efektywności działań pracowników
- Bieżące wsparcie pracowników, podnoszenie ich kompetencji i umiejętności
- Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych
- Wsparcie pracowników w procesach sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych
- Testowanie i konsultacje przy wdrażaniu nowych rozwiązań sprzedażowych
- Współpraca z innymi jednostkami organizacji
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu, doświadczenie w sprzedaży
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, konsekwencja w działaniu
- Wykształcenie minimum średnie
- Umiejętność podejmowania inicjatywy w relacji z drugim człowiekiem
- Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy z ludźmi
- Zdolność szybkiego reagowania
- Mile widziana znajomość MS Office, w szczególności Excel i Power Point
Oferujemy:
- Możliwość pracy hybrydowej
- Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
- Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta Multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
- Możliwość budowania i rozwijania zespołów sprzedażowych
- Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z zespołem, Klientem i produktami bankowymi
- Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
- Oferta firmowa dla pracowników
- Idealny dojazd do pracy – okolice metra Pole Mokotowskie, a dla rowerzystów – monitorowany parking
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium