
Konsultant ds. Obsługi Zarządu Banku
Konsultant ds. Obsługi Zarządu Banku
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Obsługa recepcji Zarządu (korespondencja, telefony, obsługa gości)
- Obsługa gastronomiczna spotkań
- Archiwizacja dokumentów
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji
- Samodzielne wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego
Wymagania:
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Doskonałe zdolności organizacyjne
- Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku zdobyte w dużej, międzynarodowej firmie
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dyspozycyjność i odporność na stres
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium