Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Ekspert ds. Compliance

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Ekspert ds. Compliance

Ekspert ds. Compliance

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie ryzyka braku zgodności w Banku, głownie w obszarze działalności wskazanej w art. 70 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi
  • Przygotowywanie opinii i interpretacji dotyczących przepisów prawa i regulacji wewnętrznych
  • Współtworzenie oraz wdrażanie regulacji wewnętrznych w zakresie zgodności
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa i regulacjach nadzorczych w obszarze bankowości i rynków kapitałowych
  • Udział w projektach wewnętrznych dotyczących wdrażania nowych regulacji oraz produktów
  • Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych i testów zgodności
  • Prowadzenie szkoleń podnoszących świadomość zgodności w organizacji
  • Udział w analizach incydentów i naruszeń regulacyjnych, formułowanie rekomendacji i zaleceń naprawczych
  • Opracowywanie i prowadzenie szkoleń w zakresie zapewnienia zgodności

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane prawo, ekonomia lub pokrewne
  • Minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w obszarze zapewnienia zgodności, kontroli wewnętrznej lub audycie w banku, domu maklerskim lub firmie inwestycyjnej
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania zgodnością, w tym w budowaniu i przeprowadzaniu kontroli oraz oceny ryzyka w obszarze działalności banku, o której mowa w art. 70 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi oraz rozporządzenia 2017/565
  • Bardzo dobra znajomość regulacji i aktów prawnych rynku bankowego i kapitałowego
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i proponowania rozwiązań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
  • Mile widziana znajomość Power BI
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Wysoka etyka pracy

Oferujemy:

  • Możliwość dalszego rozwoju i zdobywania doświadczenia w obszarze zapewnienia zgodności, w międzynarodowej instytucji finansowej
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę w doświadczonym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udział w ciekawych projektach regulacyjnych
  • Współpracę z innymi jednostkami Banku
  • Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Możliwość pracy hybrydowej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium