
Dyrektor Departamentu Ryzyka Kredytowego Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Agrobiznesu
Twoja rola
Jako Dyrektor Departamentu Ryzyka Kredytowego dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Agrobiznesu w Credit Agricole Bank Polska, będziesz kluczowym liderem w zarządzaniu portfelem kredytowym dla SOHO/SME i AGRI. Twoje zadania będą obejmować:
- Kierowanie zespołem profesjonalistów w sposób zapewniający realizację ustalonych celów.
- Kreowanie i wdrażanie polityki i procedur kredytowych dla segmentów SOHO/SME i AGRI.
- Zapewnienie zgodności z przepisami prawa, regulacjami, dobrą praktyką i wytycznymi ESG.
- Rozwój, automatyzację i optymalizację procesów kredytowych w celu minimalizowania 'czasu do decyzji' przy zachowaniu zdefiniowanych parametrów jakości produkcji.
- Współpracę z jednostkami biznesowymi w kształtowaniu produktów kredytowych oraz propagowaniu dobrych praktyk zarządzania ryzykiem.
- Współpracę z innymi zespołami w Pionie Ryzyka Kredytowego oraz z Zespołem Kontroli Ryzyka Kredytowego w obszarach zarządzania portfelem kredytowym, przeglądów portfela kredytowego, wdrażania procedur wczesnego ostrzegania, tworzenia odpisów na ryzyko kredytowe.
Twój zespół
Departament Ryzyka Kredytowego Małych i Średnich Przedsiębiorstwa oraz Agrobiznesu znajduje się w Pionie Ryzyka Kredytowego. Misją Departamentu jest zapewnienie wysokiej jakości portfela kredytowego i efektywnego procesu kredytowego. W zespole pracują specjaliści, eksperci i menedżerowie, odpowiadający za podejmowanie decyzji w procesie kredytowym, rozwój narzędzi, wdrażanie optymalizacji i współpracę z siecią sprzedaży.
Twoje doświadczenie i umiejętności
Idealny kandydat na to stanowisko powinien posiadać:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczne, finansowe, ścisłe. Udokumentowane kompetencje w obszarze zarządzania ryzykiem, ekonomiki rolnictwa będą dodatkowym atutem.
- Od 5 do 10 lat doświadczenia w obszarze ryzyka, audytu, finansów, produktów, procesów.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność pracy w zróżnicowanym środowisku z elementami zarządzania projektami, stosowania metod zwinnych.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne.
- Kompetencje w zakresie efektywności działania, etyki biznesowej, otwartości na zmiany oraz współpracy.