Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Starszy Manager Klientów Korporacyjnych

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę


Starszy Manager Klientów Korporacyjnych

Starszy Manager Klientów Korporacyjnych

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:SMK/06/WRO

Twoja rola

Jako Starszy Manager Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:

  • Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku
  • Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych
  • Zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka
  • Współpracę z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert
  • Zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML
  • Udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje
  • Inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie
  • Wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą

Twój zespół

Współpracujesz z zespołem managerów sprzedaży oraz analityków bankowości korporacyjnej. Zespół, do którego dołączysz, prowadzi najbardziej złożone projekty dla klientów korporacyjnych, bazując na lokalnym know-how oraz światowych zasobach Grupy Crédit Agricole. ym pionie.
Wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą.

Twoje doświadczenie i umiejętności

  • Znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski
  • Masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję
  • Posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii
  • Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami
  • Potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową
  • Jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania
  • Posiadasz prawo jazdy kategorii B.
  • Cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi
  • Umowę o pracę
  • Szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
  • Możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • Programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
  • Działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
  • Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
  • Pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
  • Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.