
Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence
Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Kreowanie i realizacja strategii AI – definiowanie wizji i roadmapy dla obszaru.
- Projektowanie, wdrażanie i utrzymanie rozwiązań sztucznej inteligencji zgodnie ze zdefiniowaną roadmapą.
- Kierowanie zespołem AI, a w szczególności rozwój i utrzymanie kompetencji w zakresie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji (w tym generatywnej AI).
- Ścisła współpraca z jednostkami technologicznymi i biznesowymi w Banku, zapewniając skuteczne wdrożenia zaplanowanych projektów.
- Monitorowanie rynku w zakresie najnowszych trendów i technologii w obszarze uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji oraz inicjowanie ich implementacji w Banku.
- Przeprowadzanie i koordynowanie studiów wykonalności projektów związanych z zastosowaniem AI w Banku.
- Zapewnienie zgodności wdrażanych rozwiązań AI z regulacjami prawnymi, dbając o etyczne i odpowiedzialne wykorzystanie sztucznej inteligencji.
- Rozwój platformy analitycznej we współpracy z jednostkami IT, umożliwiającej prototypowanie, implementację oraz wdrażanie rozwiązań AI, w tym z wykorzystaniem rozwiązań chmurowych
- Demokratyzacja wiedzy w Banku z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji poprzez organizację szkoleń i warsztatów.
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z podmiotami świata nauki oraz zewnętrznymi w celu współpracy nad nowymi metodami i technologiami AI
Wymagania:
Jeśli w swojej organizacji pełnisz rolę liderską, skupiasz wokół siebie nie tylko Zespół, ale również Pracowników innych Jednostek, inspirujesz i wskazujesz kierunki rozwoju, zapraszamy do naszego procesu.
- Poszukujemy osoby o silnych kompetencjach interpersonalnych, potrafiącej prowadzić rozmowy z partnerami z różnych jednostek w Banku i skutecznie negocjować rozwiązania
- Osoby, która potrafi jasno komunikować swoje stanowisko, nie boi się podejmować trudnych tematów i potrafi przekonywać do swoich racji w oparciu o dane i argumenty
- Charakteryzującej się odpornością na presję oraz umiejętnością utrzymania profesjonalnej postawy w każdej sytuacji biznesowej
- Posiadającej minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz
- 5 letnie doświadczenie w analityce biznesowej, analityce predykcyjnej lub przetwarzaniu danych (mile widziane w instytucji finansowej lub telekomunikacyjnej)
- Posiadającej wiedzę na temat algorytmów uczenia maszynowego i głębokiego uczenia (deep learning) oraz praktyczne doświadczenie w budowie i wdrażaniu rozwiązań z ich użyciem
- Znajomość procesu trenowania i dostrajania modeli generatywnych oraz technik optymalizacji
- Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji promptów dla systemów generatywnych AI
- Znajomość technik przetwarzania i analizy tekstu (NLP), algorytmów przetwarzania obrazu i dźwięku, systemów agentowych
- Doświadczenie projektowe w współpracy z jednostkami IT, biznesowymi oraz dostawcami zewnętrznymi
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)
Mile widziane:
- Praktyczne doświadczenie w pracy z pySpark i Databricks
- Doświadczenie w budowie i utrzymywaniu feature store / data martów
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z systemem premii kwartalnych
- Pracę hybrydową (w wymiarze 60% z biura/40% zdalnie)
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi
- Współudział w tworzeniu rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego od etapu tworzenia wymagań do wdrożenia
- Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Rozwój własny oraz współpracowników
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
- Udział w akcjach wolontariackich organizowanych przez Bank
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium