Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence

Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Kreowanie i realizacja strategii AI – definiowanie wizji i roadmapy dla obszaru.
  • Projektowanie, wdrażanie i utrzymanie rozwiązań sztucznej inteligencji zgodnie ze zdefiniowaną roadmapą.
  • Kierowanie zespołem AI, a w szczególności rozwój i utrzymanie kompetencji w zakresie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji (w tym generatywnej AI).
  • Ścisła współpraca z jednostkami technologicznymi i biznesowymi w Banku, zapewniając skuteczne wdrożenia zaplanowanych projektów.
  • Monitorowanie rynku w zakresie najnowszych trendów i technologii w obszarze uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji oraz inicjowanie ich implementacji w Banku.
  • Przeprowadzanie i koordynowanie studiów wykonalności projektów związanych z zastosowaniem AI w Banku.
  • Zapewnienie zgodności wdrażanych rozwiązań AI z regulacjami prawnymi, dbając o etyczne i odpowiedzialne wykorzystanie sztucznej inteligencji.
  • Rozwój platformy analitycznej we współpracy z jednostkami IT, umożliwiającej prototypowanie, implementację oraz wdrażanie rozwiązań AI, w tym z wykorzystaniem rozwiązań chmurowych 
  • Demokratyzacja wiedzy w Banku z zakresu uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji poprzez organizację szkoleń i warsztatów.
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z podmiotami świata nauki oraz zewnętrznymi w celu współpracy nad nowymi metodami i technologiami AI

Wymagania:

Jeśli w swojej organizacji pełnisz rolę liderską, skupiasz wokół siebie nie tylko Zespół, ale również Pracowników innych Jednostek, inspirujesz i wskazujesz kierunki rozwoju, zapraszamy do naszego procesu.

  • Poszukujemy osoby o silnych kompetencjach interpersonalnych, potrafiącej prowadzić rozmowy z partnerami z różnych jednostek w Banku i skutecznie negocjować rozwiązania
  • Osoby, która potrafi jasno komunikować swoje stanowisko, nie boi się podejmować trudnych tematów i potrafi przekonywać do swoich racji w oparciu o dane i argumenty
  • Charakteryzującej się odpornością na presję oraz umiejętnością utrzymania profesjonalnej postawy w każdej sytuacji biznesowej
  • Posiadającej minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz
  • 5 letnie doświadczenie w analityce biznesowej, analityce predykcyjnej lub przetwarzaniu danych (mile widziane w instytucji finansowej lub telekomunikacyjnej)
  • Posiadającej wiedzę na temat algorytmów uczenia maszynowego i głębokiego uczenia (deep learning) oraz praktyczne doświadczenie w budowie i wdrażaniu rozwiązań z ich użyciem 
  • Znajomość procesu trenowania i dostrajania modeli generatywnych oraz technik optymalizacji
  • Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji promptów dla systemów generatywnych AI
  • Znajomość technik przetwarzania i analizy tekstu (NLP), algorytmów przetwarzania obrazu i dźwięku, systemów agentowych
  • Doświadczenie projektowe w współpracy z jednostkami IT, biznesowymi oraz dostawcami zewnętrznymi
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)

Mile widziane:

  • Praktyczne doświadczenie w pracy z pySpark i Databricks
  • Doświadczenie w budowie i utrzymywaniu feature store / data martów

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z systemem premii kwartalnych
  • Pracę hybrydową (w wymiarze 60% z biura/40% zdalnie)
  • Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi 
  • Współudział w tworzeniu rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego od etapu tworzenia wymagań do wdrożenia
  • Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Rozwój własny oraz współpracowników 
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
  • Udział w akcjach wolontariackich organizowanych przez Bank

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium