
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta (1/2 etatu)
Twoja rola
Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję:
- Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi.
- Opowiadać klientom o produktach banku.
- Wprowadzać klientów w świat naszej bankowości mobilnej i internetowej.
- Zapewniać korzystanie z produktów bankowych poprzez ich sprzedaż.
Twój zespół:
Centrum Kontaktu z Klientem jest częścią obszaru Omnikanałowej Relacji z Klientami. Trudna nazwa? Możliwe - ale nic w tym trudnego. Ten obszar skupia w sobie różne formy kontaktu z klientem - zarówno te bardziej tradycyjne, telefoniczne, jak i te nowocześniejsze jak chat.
Pracujemy bazując na rozwiązaniach AI i rozwijamy naszych pracowników zgodnie z rynkowymi trendami. Dbamy o to, abyś mógł docelowo brać udział w projektach i kreowaniu rozwiązań, które pozytywnie zaskoczą naszych klientów, ale też Tobie zapewnią satysfakcjonującą drogę zawodową. W tym także karierę międzynarodową - jeżeli zapragniesz iść w tym kierunku.
Twoje doświadczenie i umiejętności
Nasze oczekiwania spełnisz mając:
- Minimum średnie wykształcenie.
- Poprawną dykcję.
- Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi.
- Pozytywne nastawienie do sprzedaży.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
- Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.