Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Doradca Junior ds. Obsługi Klienta (1/2 etatu)

Młodszy specjalista

Część etatu

Duża firma

Umowa o pracę


Doradca Junior ds. Obsługi Klienta (1/2 etatu)

Doradca Junior ds. Obsługi Klienta (1/2 etatu)

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:DJdOK(1/2)/07/CC

Twoja rola

Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję:

  • Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi.
  • Opowiadać klientom o produktach banku.
  • Wprowadzać klientów w świat naszej bankowości mobilnej i internetowej.
  • Zapewniać korzystanie z produktów bankowych poprzez ich sprzedaż.

Twój zespół:

Centrum Kontaktu z Klientem jest częścią obszaru Omnikanałowej Relacji z Klientami. Trudna nazwa? Możliwe - ale nic w tym trudnego. Ten obszar skupia w sobie różne formy kontaktu z klientem - zarówno te bardziej tradycyjne, telefoniczne, jak i te nowocześniejsze jak chat.

Pracujemy bazując na rozwiązaniach AI i rozwijamy naszych pracowników zgodnie z rynkowymi trendami. Dbamy o to, abyś mógł docelowo brać udział w projektach i kreowaniu rozwiązań, które pozytywnie zaskoczą naszych klientów, ale też Tobie zapewnią satysfakcjonującą drogę zawodową. W tym także karierę międzynarodową - jeżeli zapragniesz iść w tym kierunku.

Twoje doświadczenie i umiejętności

Nasze oczekiwania spełnisz mając:

  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Poprawną dykcję.
  • Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi.
  • Pozytywne nastawienie do sprzedaży.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
  • Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
  • Stabilne zatrudnienie bezpośrednio z bankiem, na umowę o pracę, na pełny etat (sierpień i wrzesień), późniejsze przejście na ½ lub ¾ etatu od października (tym razem szukamy osób głównie do pracy w godzinach popołudniowych 16.00-20.00).
  • Przejrzysty i atrakcyjny system premiowy.
  • Jesteś świetny? Fantastycznie - pierwszą podwyżkę damy Ci zatem już po trzech miesiącach.
  • Możliwość pracy zdalnej przez większą część tygodnia.
  • Jeżeli uczysz się lub masz inne czasochłonne aktywności - nasz elastyczny grafik będzie dla Ciebie idealny.
  • Szkolenia, które nie tylko przygotują Cię do pracy u nas, ale pozwolą rozwijać się również na dalszych etapach kariery.
  • Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań i w środowisku, gdzie szanujemy różnorodność i możesz być sobą, niezależnie od wieku, płci, stopnia sprawności czy innych cech.
  • Lubisz pomagać? My również, dlatego dodatkowe 5 dni urlopu na akcje wolontariackie pewnie Cię zaciekawi.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.