Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w języku ukraińskim / rosyjskim

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

rosyjski, ukraiński

Duża firma

Umowa o pracę

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w języku ukraińskim / rosyjskim

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w języku ukraińskim / rosyjskim

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Obsługa Klientów w języku polskim i ukraińskim/rosyjskim, którzy dzwonią na infolinię banku
  • Pomoc Klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej
  • Prezentowanie i uruchamianie usług kredytowych i oszczędnościowych dopasowanych do potrzeb naszych Klientek i Klientów

Wymagania:

  • Znajomość języka polskiego, ukraińskiego i/lub rosyjskiego na poziomie min. C1
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Pozytywne nastawienie do sprzedaży

Oferujemy:

  • Premie miesięczne uzależnione od wyników
  • Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
  • Profesjonalne, w pełni płatne szkolenie wstępne – otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości
  • Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju i wzrostu wynagrodzenia – pierwszy awans już po 3 miesiącach!
  • Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
  • Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
  • Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy potwierdzone certyfikatem Top Emloyers
  • Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu – komputer, oprogramowanie, akcesoria
  • Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami
  • Idealny dojazd do pracy – okolice metra Pole Mokotowskie, a dla rowerzystów – monitorowany parking

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium