
Specjalista ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (Daily Banking)
Specjalista ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (Daily Banking)
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres zadań:
- Odpowiedzialność za rozwój i funkcjonowanie podstawowych usług i produktów z zakresu codziennego bankowania dla klientów detalicznych
- Analiza potrzeb klientów oraz rynku w celu identyfikacji nowych funkcjonalności i usprawnień
- Współudział w projektach w obszarze codziennego bankowania w bankowości elektronicznej
- Wspieranie zespołu deweloperskiego w rozumieniu celów biznesowych produktu
- Monitorowanie parametrów sukcesu produktu oraz podejmowanie odpowiednich działań w celu ciągłego doskonalenia
- Opracowywanie wymagań i dokumentacji projektów
Nasze oczekiwania:
- Zrozumienie technologii cyfrowych oraz trendów rynkowych w sektorze cyfrowej bankowości
- Znajomość metodologii zarządzania projektami (mile widziana umiejętność ich stosowania w praktyce)
- Znajomość metodologii Scrum
- Determinacja do tworzenia innowacyjnych produktów i usług przyjaznych użytkownikom
- Samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy oraz efektywnego zarządzania czasem
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy oraz do pełnienia dyżurów podczas wdrożeń
- Doświadczenie w rozwijaniu produktów digital w branży finansowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo
- Udział w innowacyjnych projektach przeznaczonych dla klientów detalicznych
- Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w banku
- Możliwość wzięcia udziału w certyfikowanych szkoleniach
- Pracę w instytucji odznaczonej certyfikatem Top Employer Polska, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, najlepszy cyfrowy bank w Polsce wg magazynu Global Finance
- Realny wpływ na rozwój aplikacji mobilnej, z której korzysta 1 MLN klientów codziennie
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę hybrydową, z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
- Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Realizując wymogi określone w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Bank Millennium posiada procedurę dotyczącą zgłaszania Informacji o naruszeniu prawa (zgłoszenia wewnętrzne). Szczegóły znajdziesz tutaj: Informacja dla sygnalistów
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium