Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Specjalista ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (Daily Banking)

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa na zastępstwo

Specjalista ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (Daily Banking)

Specjalista ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (Daily Banking)

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres zadań:

  • Odpowiedzialność za rozwój i funkcjonowanie podstawowych usług i produktów z zakresu codziennego bankowania dla klientów detalicznych
  • Analiza potrzeb klientów oraz rynku w celu identyfikacji nowych funkcjonalności i usprawnień
  • Współudział w projektach w obszarze codziennego bankowania w bankowości elektronicznej
  • Wspieranie zespołu deweloperskiego w rozumieniu celów biznesowych produktu
  • Monitorowanie parametrów sukcesu produktu oraz podejmowanie odpowiednich działań w celu ciągłego doskonalenia
  • Opracowywanie wymagań i dokumentacji projektów

Nasze oczekiwania:

  • Zrozumienie technologii cyfrowych oraz trendów rynkowych w sektorze cyfrowej bankowości
  • Znajomość metodologii zarządzania projektami (mile widziana umiejętność ich stosowania w praktyce)
  • Znajomość metodologii Scrum
  • Determinacja do tworzenia innowacyjnych produktów i usług przyjaznych użytkownikom
  • Samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy oraz efektywnego zarządzania czasem
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy oraz do pełnienia dyżurów podczas wdrożeń
  • Doświadczenie w rozwijaniu produktów digital w branży finansowej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo
  • Udział w innowacyjnych projektach przeznaczonych dla klientów detalicznych
  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w banku
  • Możliwość wzięcia udziału w certyfikowanych szkoleniach
  • Pracę w instytucji odznaczonej certyfikatem Top Employer Polska, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, najlepszy cyfrowy bank w Polsce wg magazynu Global Finance
  • Realny wpływ na rozwój aplikacji mobilnej, z której korzysta 1 MLN klientów codziennie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
  • Pracę hybrydową, z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
  • Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Realizując wymogi określone w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Bank Millennium posiada procedurę dotyczącą zgłaszania Informacji o naruszeniu prawa (zgłoszenia wewnętrzne). Szczegóły znajdziesz tutaj: Informacja dla sygnalistów

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium