
Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- obsługa recepcji i bieżące wsparcie pracy biura
- ewidencja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- odbieranie i przekierowywanie telefonów
- przygotowywanie i koordynowanie rezerwacji sal konferencyjnych i miejsc parkingowych, obsługa systemu do rezerwacji sal, obsługa spotkań
- zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze, biurowe, środki czystości, pieczątki
- obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- dbanie o wyposażenie sal konferencyjnych, kuchni i pomieszczeń gospodarczych
- rejestracja i monitorowanie usterek w biurze
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- dbanie o wizerunek firmy, wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze
- współpraca z innymi działami w przypadku organizacji wydarzeń lub on-boardingu nowych pracowników
Nasze wymagania:
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe na kierunkach związanych z administracją
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- odpowiedzialność i rzetelność za powierzone zadania
- pozytywne nastawienie
- łatwość w komunikacji
- proaktywna postawa
- wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- międzynarodowe środowisko pracy
- pakiet benefitów pozapłacowych, m.in.: prywatną opiekę medyczną dla pracownika i członków najbliższej rodziny, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz dostęp do platformy MyBenefit
- dostęp do nowoczesnych platform e-learningowych oraz szerokiej bazy wiedzy zawierającej szkolenia merytoryczne oraz z zakresu umiejętności technicznych i miękkich
- biuro w centrum Warszawy