Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Ekspert ds. VAS oraz Współpracy z Partnerami dla Mikroprzedsiębiorstw

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Ekspert ds. VAS oraz Współpracy z Partnerami dla Mikroprzedsiębiorstw

Ekspert ds. VAS oraz Współpracy z Partnerami dla Mikroprzedsiębiorstw

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Odpowiedzialność za rozwój i funkcjonowanie usług dodanych Banku dla mikroprzedsiębiorców
  • Prowadzenie projektów w zakresie usług dodanych dla mikroprzedsiębiorców we współpracy z innymi jednostkami Banku oraz monitorowanie ich realizacji
  • Analiza potrzeb klientów, rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych usług dodanych, funkcjonalności i usprawnień
  • Współpraca z zespołem scrumowym i ustalanie priorytetów produktu w celu osiągnięcia założonych celów
  • Współpraca z Partnerami zewnętrznymi – dostawcami usług dodanych
  • Przygotowywanie wymagań biznesowych niezbędnych do rozwoju nowych oraz modyfikacji istniejących usług dodanych dla mikroprzedsiębiorców
  • Optymalizacja funkcjonowania usług dodanych w oparciu o analizę problemów i zachowań klientów
  • Monitorowanie realizacji celów oraz podejmowanie odpowiednich działań w celu ciągłego doskonalenia
  • Wsparcie i szkolenia sieci sprzedaży we wszystkich dostępnych kanałach
  • Wdrażanie do sprzedaży oferty produktowej dla segmentu mikroprzedsiębiorców w sieci placówek Banku oraz w kanałach alternatywnych (m.in. telemarketing, Internet, partnerzy) – przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń oraz tworzenie materiałów marketingowych i promocyjnych

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie, poparte sukcesami doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji finansowej współpracującej z mikroprzedsiębiorcami
  • Bardzo dobra znajomość rynku produktów i usług dodanych (VAS) dedykowanych mikroprzedsiębiorcom
  • Znajomość procesów tworzenia, wdrażania i sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorców, w tym narzędzi wspierających te procesy 
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Office, Jira i Confluence
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole i efektywnej współpracy z różnymi interesariuszami (np. sprzedaż, IT, marketing)
  • Orientacja na klienta – zrozumienie potrzeb mikroprzedsiębiorców i umiejętność przekładania ich na konkretne rozwiązania produktowe
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu

Oferujemy:

  • Pracę w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach przez m.in. magazyn Global Finance
  • Udział w innowacyjnych projektach w zakresie tworzenia usług dodanych dla mikroprzedsiębiorców we współpracy z innymi jednostkami Banku oraz monitorowanie ich realizacji 
  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków oraz możliwość zarządzania i kreowania oferty usług dodanych Banku dla mikroprzedsiębiorstw
  • Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz systemem premii kwartalnych
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
  • Pracę hybrydową (3/2), z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie) 
  • Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium