Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Deweloper Contact Center

Specjalista

Pełny etat

Praca stacjonarna, Praca hybrydowa, Praca zdalna

angielski

Duża firma

B2B

Specjalizacje oferty

Deweloper Contact Center

Deweloper Contact Center

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:DCC/08/WR

Twoja rola

  • Projektowanie i rozwijanie aplikacji wspierających działania Contact Center.
  • Zarządzanie cyklem rozwojowym aplikacji, od planowania po wdrożenie i utrzymanie.
  • Przygotowywanie i implementacja testów jednostkowych przy użyciu Spock/JUnit.
  • Współtworzenie rozwiązań CI/CD, rozwijanie i utrzymywanie pluginów jenkinsowych.

Twój zespół:

Jesteśmy kilkunastoosobowym, interdyscyplinarnym zespołem odpowiedzialnym za infrastrukturę oraz oprogramowanie Contact Center. W obszar naszej odpowiedzialności wchodzą narzędzia odpowiadające za komunikację z klientem, m.in. telebot, chatbot, aplikacja do obsługi połączeń oraz systemy przetwarzania danych. Na co dzień współpracujemy z interesariuszami biznesowymi, analitykami, architektami i testerami w celu dostarczenia jak najlepszego doświadczenia klienta.

Twoje doświadczenie i umiejętności

Szczególnie istotne są dla nas:

  • Znajomość przynajmniej części z w/w technologii
  • Chęć i zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność pracy zespołowej
  • Doświadczenie z systemami CI/CD
  • Otwartość i komunikatywność

Stos technologiczny:

Wymagania podstawowe:

  • Java/Spring Boot: Doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji z użyciem Javy oraz frameworku Spring Boot.
  • REST API/SOAP: Umiejętność projektowania, implementacji, testowania i korzystania z API w technologiach REST oraz SOAP
  • Jenkins: Znajomość narzędzia Jenkins (lub podobnego) oraz doświadczenie w jego użyciu do zarządzania budowaniem aplikacji.
  • Kubernetes: Doświadczenie w budowaniu obrazów i deployowaniu aplikacji na platformy kontenerowe.
  • SQL: Doświadczenie w pisaniu zapytań SQL oraz tworzeniu/modyfikacji widoków.

Dodatkowo mile widziane:

  • C#: Umiejętność programowania w C#, doświadczenie z Windows Presentation Foundation oraz obsługą zdarzeń i delegatów.
  • Kafka: Doświadczenie z systemem przetwarzania strumieniowego Apache Kafka.
  • Ab Initio ETL: Wiedza na temat narzędzi ETL firmy Ab Initio.
  • Frontend: Doświadczenie w tworzeniu aplikacji front-endowych z użyciem któregoś z popularnych frameworków, np. Vue, Angular, React.
  • Spock/JUnit: Znajomość frameworków do testowania jednostkowego Spock lub JUnit.
  • BASH/Python: Umiejętność programowania w językach skryptowych typu Bash lub Python.
  • Jenkins Plugins: Umiejętność tworzenia i rozwijania wtyczek do Jenkinsa w Groovy.
  • Jenkins Server management: Doświadczenie w zarządzaniu serwerami Jenkins.
  • Genesys: Doświadczenie z systemami firmy Genesys (On Premise i/lub Cloud)
  • umowę o współpracy (B2B),
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring.
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku,
  • miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.