Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Administrator Baz Danych

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty

Administrator Baz Danych

Administrator Baz Danych

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:ABD/08/WR

Twoja rola

  • administrujesz bankowymi bazami Oracle oraz środowiskami preprodukcyjnymi, testowymi i developerskimi,
  • monitorujesz, analizujesz i nadzorujesz dostępność oraz wydajność baz danych,
  • realizujesz usługi informatyczne dla jednostek biznesowych banku w zakresie dostępu do baz danych,
  • rozwiązujesz problemy/incydenty zgłaszane przez jednostki banku,
  • prowadzisz dokumentację oraz współpracujesz z dostawcami oprogramowania w zakresie obsługi błędów i problemów eksploatacyjnych na bazach Oracle,
  • bierzesz udział w pracach zespołów projektowych wdrażających usługi IT,
  • wdrażasz nowe technologie,
  • realizujesz swoje zadania w dwutygodniowych sprintach.

Twój zespół:

Jesteśmy kilkuosobowym zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w IT. Każdy z nas wnosi do zespołu swoje doświadczenie i umiejętności, dzięki którym bardzo dobrze się uzupełniamy, ale jednocześnie staramy się wzajemnie zastępować, ucząc się od siebie i wspierając. Pracujemy zgodnie z metodyką Agile Scrum w dwutygodniowych sprintach oraz w oparciu o Product Backlog.

W naszej pracy koncentrujemy się na:

  • zapewnieniu dostępności naszych platform 24/7,
  • podążaniu za cyklem rozwojowym baz Oracle (podnoszenie do wyższych wersji),
  • profesjonalnej współpracy międzyzespołowej w rozwiązywaniu pojawiających się problemów.

Twoje doświadczenie i umiejętności

Szukamy osoby o profilu technicznym, otwartej zarówno na rozwój w kierunku administracji bazami danych, jak i takiej, która wniesie do naszego zespołu swoje dotychczasowe doświadczenie z innych organizacji.

Szczególnie istotne jest dla nas:

  • znajomość technologii: Oracle, PLSQL, Unix, Linux, Jenkins,
  • umiejętności analityczne w zakresie rozwiązywania problemów w aplikacjach korzystających z baz danych,
  • chęć do pracy w zespole, kreatywność, samodzielność,
  • otwartość, komunikatywność,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • sumienność w realizacji powierzonych zadań,
  • umiejętność bezstresowej pracy w trybie "zwinnym" w warunkach zmiennych priorytetów,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną pracę z dokumentacją techniczną.

Dodatkowym atutem będzie znajomość MongoDB i PostgreSQL.

  • umowę o współpracy (B2B),
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring.
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku,
  • miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.