
Specjalista ds. Zapobiegania Oszustwom Bankowym
Twoja rola
Swoją pracą przyczyniasz się do przeciwdziałania i ograniczenia skali oszustw i nadużyć finansowych:
- szczegółowo badasz i przeciwdziałasz podejrzanym działaniom, nieprawidłowościom lub nadużyciom, mogącym wskazywać na próbę oszustwa z wykorzystaniem rachunków bankowych
- analizujesz dane operacyjne, systemowe i behawioralne w celu identyfikacji wzorców mogących wskazywać na działania oszukańcze z wykorzystaniem rachunków bankowych
- współpracujesz z innymi zespołami i siecią sprzedaży w celu ograniczenia strat klientów i banku
- prowadzisz postępowania wyjaśniające, współpracujesz z organami ścigania
- identyfikujesz wzorce nadużyć i rekomendujesz działania naprawcze
Twój zespół
Jesteśmy Zespołem samodzielnych specjalistów odpowiedzialnych za zapobieganie, wykrywanie i zniechęcenie do działań na szkodę naszych klientów i banku. Skupiamy swoją uwagę na prewencji nadużyć i oszustw bankowych (transakcyjnych, kredytowych i wewnętrznych). Współpracujemy z jednostkami wewnętrznymi, bankami, organami ścigania, dostawcami narzędzi antyfraudowych i instytucjami zewnętrznymi (np. ZBP). W pracy szczególnie cenimy sobie umiejętność wzajemnej współpracy, odpowiedzialność za realizowane zadania, wnikliwość, odporność na stres, działanie pod presją czasu, nierutynowe podejście do wykonywanych zadań i nastawienie na ciągły rozwój. Wysoko sobie cenimy i dbamy o dobrą atmosferę w naszym Zespole.
Twoje doświadczenie i umiejętności
To Ciebie szukamy, jeżeli:
- działania pro-etyczne są w Twoim zawodowym DNA i sprawia Ci satysfakcję skuteczne przeciwdziałanie oszustwom
- masz min. 3 lata doświadczenia w pracy w jednostkach banku odpowiedzialnych za obsługę klienta i/lub produktów
- posiadasz bardzo dobre umiejętności analityczne, pozwalające identyfikować wzorce i schematy działań oszukańczych, oraz wyciągać z nich trafne wnioski
- masz zdolność do myślenia "out of the box", wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań i chętnie się ich uczysz,
- odpowiedzialnie podchodzisz do realizacji powierzonych zadań
- proaktywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów
- dobrze i samodzielnie organizujesz swoją pracę, potrafisz ją wykonywać pod presją czasu
- posiadasz zdolności komunikacyjne i umiejętności współpracy z innymi
- znasz systemy transakcyjne, produkty bankowe i regulacje wew. banku
- zależy Ci na rozwoju i przyjaznym miejscu pracy.