
Ekspert / Ekspertka ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (obszar kart i płatności)
Ekspert / Ekspertka ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (obszar kart i płatności)
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania
- Odpowiedzialność za rozwój i funkcjonowanie produktów i usług płatności cyfrowych dla klientów detalicznych, w tym płatności mobilnych, płatności e-commerce
- Analiza potrzeb klientów oraz rynku w celu identyfikacji nowych funkcjonalności i usprawnień do oferowanych usług płatności cyfrowych
- Budowa road mapy i realizacja inicjatyw strategicznych mających na celu aktywizację i aktywację klientów w płatnościach mobilnych i kanałach cyfrowych
- Odpowiedzialność i kompleksowe prowadzenie projektów rozwojowych i utrzymaniowych w obszarze płatności w bankowości mobilnej i elektronicznej
- Współpraca z zespołem scrumowym – uzgodnienie priorytetów, zarządzanie backlogiem produktu oraz wspieranie zespołu deweloperskiego w rozumieniu celów biznesowych
- Nadzorowanie etapów rozwoju produktu, monitorowanie postępów prac oraz parametrów sukcesu celem ciągłego doskonalenia usług świadczonych dla klientów
- Zapewnienie sprawnej komunikacji między zespołem a interesariuszami
- Opracowywanie dokumentacji projektowej oraz udział w testach, wdrożeniach i działaniach powdrożeniowych
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w rozwijaniu produktów i usług cyfrowych w branży finansowej ze szczególnym wskazaniem na karty i płatności mobilne (preferowane doświadczenie jako product owner, analityk biznesowy, product manager)
- Doświadczenie współpracy z organizacjami płatniczymi i dostawcami płatności cyfrowych usług płatniczych
- Zrozumienie technologii cyfrowych oraz trendów rynkowych w sektorze cyfrowej bankowości, płatności mobilnych
- Znajomość metodologii zarządzania projektami i umiejętność ich stosowania w praktyce (mile widziana praktyczna znajomość metodologii Scrum)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Samodzielność w realizacji zadań oraz zdolność do podejmowania szybkich decyzji w oparciu o dostępne dane
- Umiejętność organizacji swojej pracy, zarządzania priorytetami oraz efektywnego zarządzania czasem
- Determinacja do tworzenia innowacyjnych produktów i usług przyjaznych użytkownikom (z naciskiem na jakość i doświadczenie klienta i z uwzględnieniem aspektu bezpieczeństwa)
- Gotowość do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy oraz do pełnienia dyżurów podczas wdrożeń
Oferujemy:
- Pracę w instytucji odznaczonej certyfikatem Top Employer Polska 2024 i 2025, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach i rankingach, m.in: Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, Euromoney. Laureat 12 tytułów w konkursie magazynu Global Finance 2025 m.in.: Best Consumer Digital Bank in Poland, Best Digital Only Bank in Poland, Best Mobile Banking App in Poland
- Realny wpływ na rozwój aplikacji mobilnej oraz dostępnych w niej usług płatności cyfrowych i rynku płatności mobilnych w Polsce
- Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
- Możliwość wzięcia udziału w certyfikowanych szkoleniach
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę hybrydową w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
- Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium