Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Menadżer Kontroli Kredytowej Bankowości Korporacyjnej

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę


Menadżer Kontroli Kredytowej Bankowości Korporacyjnej

Menadżer Kontroli Kredytowej Bankowości Korporacyjnej

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.:MKKBK/09/WAR

Twoja rola

Swoją pracą przyczyniasz się do ograniczenia kosztu ryzyka kredytowego i operacyjnego w Bankowości Korporacyjnej.

  • weryfikujesz dokumentację prawną i warunki przed uruchomieniem kredytu/gwarancji
  • odpowiadasz za autoryzację i korektę struktury limitów kredytowych w systemach głównych Banku
  • kontrolujesz proces kredytowy
  • przygotowujesz raporty dotyczycące procesu kredytowego
  • uczestniczysz w strukturyzowaniu transakcji kredytowych
  • współpracujesz z audytorami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
  • koordynujesz pracę komitetu kredytowego Bankowości Korporacyjnej
  • bierzesz udział w doskonaleniu procedur i procesów kredytowych

Twój zespół

Jesteśmy kilkuosobowym Zespołem Administracji Kredytowej, tworzymy grupę samodzielnych specjalistów. Pracujemy nad nowymi rozwiązaniami w zakresie systemów kontroli kredytowej. W pracy szczególnie cenimy sobie zespołowość i zaangażowanie a także samodzielność i dbałość o dobrą atmosferę pracy.

Twoje doświadczenie i umiejętności

  • masz minimum 3 lata doświadczenia w weryfikacji dokumentacji kredytowej i zabezpieczeniowej oraz  przygotowywaniu raportów okresowej kontroli
  • masz wykształcenie wyższe
  • bardzo dobrze znasz programy MS Office (Word, Excel, Access)
  • masz doświadczenie w zakresie projektów usprawniających proces kredytowy, wdrażających nowe narzędzia wspierające proces kredytowy
  • znasz język angielski w stopniu zaawansowanym
  • znajomość systemu ISIS będzie dodatkowym atutem
  • potrafisz dobrze organizować i planować swoją pracę
  • jesteś osobą dokładną, skrupulatną oraz odpowiedzialnie podchodzisz do realizacji powierzanych zadań
  • umiesz pracować w zespole oraz jesteś osobą otwartą na zmiany i nowe wyzwania
  • umowę o pracę,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.