Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Senior Manager ds. Oszczędności i Inwestycji

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę


Senior Manager ds. Oszczędności i Inwestycji

Senior Manager ds. Oszczędności i Inwestycji

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:SMO/09/P

Twoja rola

  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami: negocjowanie, prezentowanie produktów oraz usług inwestycyjnych
  • Realizowanie celów sprzedażowych
  • Przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktów oraz usług inwestycyjnych dla doradców i dyrektorów sieci sprzedaży
  • Koordynowanie tematów związanych z edukacją klienta zamożnego: webinary, wystąpienia podczas konferencji inwestycyjnych
  • Wdrażanie procedur i procesów sprzedaży produktów inwestycyjnych
  • Wdrażanie nowych rozwiązań w nadzorowanym obszarze: produktów inwestycyjnych i rozwoju produktów dla klienta zamożnego,
  • Koordynowanie tematów rozwijających kompetencje obszaru inwestycyjnego dla sieci sprzedaży
  • Wsparcie w zarządzaniu sprzedaży jakościowej FI: diagnoza wyniku, opracowanie działań, monitoring wyników ilościowych i jakościowych.

Twój zespół

Jesteśmy małym zespołem w Departamencie Produktów Ubezpieczeniowych i Inwestycyjnych. Zarządzamy ofertą produktów inwestycyjnych oraz usług przyjmowania i przekazywania zleceń oraz doradztwa inwestycyjnego.

Jako Senior Manager ds. Oszczędności i Inwestycji będziesz pracować w obszarze południowo - zachodniej Polski.

Twoje doświadczenie i umiejętności

  • Kilkuletnie doświadczenie w sektorze bankowym, najlepiej w obszarze sprzedaży produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych, doradztwa finansowego lub zarządzania portfelem klientów zamożnych
  • Bardzo dobra znajomość rynku finansowego, produktów inwestycyjnych, usługi doradztwa inwestycyjnego oferty dla klientów zamożnych a także regulacji bankowych.
  • Zdolność budowania długoterminowych relacji z klientami, negocjowania, prezentowania produktów i realizacji celów sprzedażowych
  • Wyższe wykształcenie, najlepiej kierunkowe (finanse, ekonomia, bankowość)
  • Umiejętność współpracy zespołowej, koordynacji działań z Dyrektorami oddziałów, planowania i monitorowania działań wspierających oraz wyników w podległych regionach
  • Znasz język angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umowę o pracę,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.