
Dla naszego Klienta, znanej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydata na stanowisko HR Managera.
Szybka dostępność będzie dużym atutem.
HR Manager
HR Manager
Miejsce pracy: Łowicz
Nr ref. 95/9/2025/IS/12770/4300
Wymagania
- planowanie i realizacja procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska, w tym dla pracowników produkcyjnych, magazynowych, kierowców, a także pracowników biurowych i specjalistów,
- opracowanie i realizacja programów wdrożeniowych dla nowo zatrudnionych pracowników, obejmujących szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP), zasad produkcji oraz standardów jakościowych,
- regularne organizowanie szkoleń i warsztatów, które zwiększają kompetencje pracowników firmy oraz umiejętności miękkie dla kadry kierowniczej,
- tworzenie planów rozwoju kariery i oceny wydajności, w tym identyfikacja talentów w firmie i planowanie ścieżek awansu,
- tworzenie i wdrażanie polityki wynagrodzeń i benefitów, uwzględniającej specyfikę pracy fizycznej w branży produkcyjnej,
- tworzenie polityki personalnej zgodnej z misją i wizją firmy oraz specyfiką branży przetwórczej,
- monitorowanie trendów rynkowych w HR i wprowadzanie innowacji, które mogą wspierać rozwój przedsiębiorstwa,
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji kadrowo-płacowej, dbanie o przestrzeganie przepisów prawa pracy, ochrony danych osobowych (RODO) i przepisów branżowych,
- współpraca z działem prawnym oraz doradcami w przypadku zmian w przepisach i ich wdrażanie,
- zapewnienie zgodności działań HR z wewnętrznymi regulacjami oraz przepisami krajowymi i unijnymi,
- nadzór nad przygotowywaniem list płac, co obejmuje naliczanie wynagrodzeń, premii, nadgodzin oraz innych świadczeń,
- sporządzanie i przesyłanie deklaracji oraz raportów ZUS, PIT i innych związanych z wynagrodzeniami i zatrudnieniem,
- utrzymywanie zgodności z przepisami podatkowymi oraz współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń pracowników.
- nadzór nad systemami rejestracji czasu pracy oraz bieżącą kontrolę absencji, urlopów i nadgodzin.
Obowiązki
- min. 3-letnie doświadczenie w na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej,
- wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz naliczania list płac,
- dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- znajomość systemów kadrowo-płacowych oraz narzędzi MS Office,
- dokładność, terminowość, systematyczność umiejętności analityczne,
- umiejętność budowania relacji, skutecznej komunikacji i zarządzania zespołem,
- umiejętność pracy wielozadaniowej oraz organizowania pracy własnej i podległego zespołu,
- proaktywność, samodzielność, orientacja na wynik.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub UoP,
- praca 100% z biura, z okazjonalnym home office,
- system premiowy i samochód służbowy,
- prywatna opieka medyczna, Multisport,
- dofinansowanie do nauki języka obcego,
- dofinansowanie do kursów, szkoleń,
- ubezpieczenie na życie,
- zniżki na produkty firmowe,
- świadczenia z ZFŚS,
- miejsce parkingowe.