Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

HR Manager

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca stacjonarna

angielski

Średnia firma

Dowolny

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, znanej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydata na stanowisko HR Managera. 

Szybka dostępność będzie dużym atutem. 


HR Manager

HR Manager

Miejsce pracy: Łowicz
Nr ref. 95/9/2025/IS/12770/4300

Wymagania

  • planowanie i realizacja procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska, w tym dla pracowników produkcyjnych, magazynowych, kierowców, a także pracowników biurowych i specjalistów,
  • opracowanie i realizacja programów wdrożeniowych dla nowo zatrudnionych pracowników, obejmujących szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP), zasad produkcji oraz standardów jakościowych,
  • regularne organizowanie szkoleń i warsztatów, które zwiększają kompetencje pracowników firmy oraz umiejętności miękkie dla kadry kierowniczej,
  • tworzenie planów rozwoju kariery i oceny wydajności, w tym identyfikacja talentów w firmie i planowanie ścieżek awansu,
  • tworzenie i wdrażanie polityki wynagrodzeń i benefitów, uwzględniającej specyfikę pracy fizycznej w branży produkcyjnej,
  • tworzenie polityki personalnej zgodnej z misją i wizją firmy oraz specyfiką branży przetwórczej,
  • monitorowanie trendów rynkowych w HR i wprowadzanie innowacji, które mogą wspierać rozwój przedsiębiorstwa,
  • nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji kadrowo-płacowej, dbanie o przestrzeganie przepisów prawa pracy, ochrony danych osobowych (RODO) i przepisów branżowych,
  • współpraca z działem prawnym oraz doradcami w przypadku zmian w przepisach i ich wdrażanie,
  • zapewnienie zgodności działań HR z wewnętrznymi regulacjami oraz przepisami krajowymi i unijnymi,
  • nadzór nad przygotowywaniem list płac, co obejmuje naliczanie wynagrodzeń, premii, nadgodzin oraz innych świadczeń,
  • sporządzanie i przesyłanie deklaracji oraz raportów ZUS, PIT i innych związanych z wynagrodzeniami i zatrudnieniem,
  • utrzymywanie zgodności z przepisami podatkowymi oraz współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń pracowników.
  • nadzór nad systemami rejestracji czasu pracy oraz bieżącą kontrolę absencji, urlopów i nadgodzin.

Obowiązki

  • min. 3-letnie doświadczenie w na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej,
  • wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz naliczania list płac,
  • dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość systemów kadrowo-płacowych oraz narzędzi MS Office,
  • dokładność, terminowość, systematyczność umiejętności analityczne,
  • umiejętność budowania relacji, skutecznej komunikacji i zarządzania zespołem,
  • umiejętność pracy wielozadaniowej oraz organizowania pracy własnej i podległego zespołu,
  • proaktywność, samodzielność, orientacja na wynik.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub UoP,
  • praca 100% z biura, z okazjonalnym home office,
  • system premiowy i samochód służbowy,
  • prywatna opieka medyczna, Multisport,
  • dofinansowanie do nauki języka obcego,
  • dofinansowanie do kursów, szkoleń, 
  • ubezpieczenie na życie,
  • zniżki na produkty firmowe,
  • świadczenia z ZFŚS,
  • miejsce parkingowe.