
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Zespół IFS Business Transformation zajmuje się realizacją programów, projektów strategicznych i inicjatyw biznesowych mających za cel podnoszenie konkurencyjności firmy, doskonalenie jej funkcjonowania i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wewnątrz PwC.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Project Manager
Twoja przyszła rola:
Udział w projektach strategicznych w roli Project Management Officer/ Change Management Officer w projektach lokalnych i regionalnych, jak i samodzielne prowadzenie projektów małych i średnich dla PwC PL.
Planowanie projektu:
- konceptualizacja podejścia projektowego pod wskazane wyzwania i inicjatywy biznesowe, w tym definiowanie celu, zakresu projektu, metodyk oraz kluczowych wskaźników sukcesu (KPI),
- współtworzenie strategii operacjonalizacji rozwiązań biznesowych i technologicznych na etapie wdrożenia, w tym zarządzania zmianą i komunikacją,
- tworzenie planu projektu wraz z harmonogramem, przygotowanie budżetu, określaniu zasobów koniecznych do ich realizacji i poziomu ich zaangażowania.
Zarządzanie zespołem projektowym:
- współpraca z departamentami i działami PwC PL & CEE, na poziomie liderów, jak i osób dedykowanych do współpracy,
- koordynowanie pracy członków zespołu projektowego,
- komunikacja z kluczowymi interesariuszami,
- motywowanie, wspieranie zespołu w bieżącej pracy projektowej,
- identyfikowanie konfliktów interesów i innych ryzyk z poziomu zarządzania zespołem projektowym oraz ich mitygacja.
Monitorowanie postępów:
- śledzenie realizacji zadań względem harmonogramu i budżetu,
- identyfikacja ryzyk i propozycje ich mitygacji.
Komunikacja projektowa:
- regularne raportowanie statusu projektu do liderów projektu,
- przygotowywanie i przeprowadzanie statusów projektu do interesariuszy bliższych i dalszych,
- organizowanie spotkań projektowych i zapewnianie przejrzystej oraz terminowej komunikacji,
- utrzymywanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami,
- tworzenie platformy wiedzy, wymiany informacji i dokumentów pod projekt oraz aktywne nią zarządzanie.
Zarządzanie zmianą:
- ocena wpływu zmian na jednostki, dział czy całość organizacji,
- opracowanie podejścia do wdrażania zmian na podstawie analizy wpływu i potrzeb interesariuszy projektu we współpracy z działem marketingu i komunikacji oraz human capital,
- wdrażanie zmian w sposób uzgodniony z liderami projektu,
- monitoring podejmowanych działań, w szczególności ich skuteczności,
- przygotowanie propozycji rozwiązań dla zaistniałych sytuacji kryzysowych.
Zamknięcie projektu:
- przeprowadzanie ewaluacji projektu (lessons learned),
- zapewnienie przekazania rezultatów projektu do odpowiednich jednostek,
- archiwizacja dokumentacji projektowej.
Aplikuj, jeśli:
- interesuje Cię przejście do działu obsługi klienta wewnętrznego,
- chcesz pracować z ludźmi i wspierać ich we wspólnym osiąganiu rezultatów,
- masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów,
- znasz metodyki projektowe, metodyki doradztwa biznesowego,
- przygotowujesz i dostarczasz jakościowe produkty prac,
- obsługujesz narzędzia wspierające zarządzanie projektami,
- znasz język angielski na poziomie min. C1.
Mile widziane:
- doświadczenie pracy w dziale doradztwa biznesowego i obsłudze klienta zewnętrznego,
- doświadczenie w projektach change management w tym komunikacji, facylitacji/moderacji oraz szkoleń dla interesariuszy projektu,
- doświadczenie we wdrożeniach i optymalizacjach procesów, struktur oraz rozwiązań systemowych,
- doświadczenie pracy przy projektach IT.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m. in. swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia, zniżki na opiekę stomatologiczną), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterem,
- poznajmy się lepiej podczas rozmów rekrutacyjnych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.