Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji w Kanałach Elektronicznych

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji w Kanałach Elektronicznych

Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji w Kanałach Elektronicznych

Miejsce pracy: Wrocław

Twoje zadania:

  • Pisanie treści do kampanii informacyjnych, marketingowych oraz na stronę internetową banku (w języku polskim i angielskim)
  • Planowanie komunikacji w kanałach cyfrowych banku
  • Koordynacja realizacji kampanii marketingowych i informacyjnych
  • Przygotowywanie prezentacji z podsumowaniem działań komunikacyjnych
  • Analizowanie wyników kampanii marketingowych i proponowanie rekomendacji na ich podstawie
  • Tworzenie treści do procesów w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej banku (w języku polskim i angielskim)
  • Tworzenie instrukcji korzystania z bankowych produktów i usług
  • Współpraca z badaczami, UX designerami oraz jednostkami biznesowymi i prawnymi podczas tworzenia i opiniowania treści
  • Redagowanie odpowiedzi na komentarze użytkowników 

Wymagania:

  • Doskonała znajomość języka polskiego i angielskiego, zasad pisowni, ortografii i interpunkcji
  • Znajomość standardów prostego języka
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia jako copywriter lub UX writer
  • Umiejętność redagowania prostych, precyzyjnych tekstów, które poprowadzą użytkownika przez proces i zachęcą do korzystania z usługi
  • Umiejętność redagowania kreatywnych treści marketingowych
  • Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu: filologia polska, filologia angielska, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, marketing, creative writing
  • Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i samodzielność w działaniu
  • Umiejętność prowadzenia projektów

Mile widziane:

  • Zainteresowanie obszarem bankowości, finansów oraz nowych technologii
  • Znajomość narzędzi Atlassian (JIRA, Confluence)
  • Doświadczenie w pracy z kampaniami marketingowymi

Oferujemy:

  • Pracę w instytucji odznaczonej certyfikatem Top Employer Polska 2024 i 2025, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, najlepszy cyfrowy bank w Polsce wg magazynu Global Finance
  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny system premii kwartalnych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
  • Pracę hybrydową, z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
  • Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium