
ICT Processes & Compliance Specialist
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za optymalizację oraz rozwój procesów ICT, utrzymanie wysokich standardów jakości usług ICT, a także zapewnienie zgodności z obowiązującymi regulacjami branżowymi i najlepszymi praktykami. Do zakresu obowiązków należeć będzie współpraca z kluczowymi interesariuszami, współpraca z dostawcami ICT, udział w audytach ICT oraz realizacja wdrożeń wynikających ze zmian regulacyjnych. Poszukujemy kandydatów otwartych na nowe wyzwania, którzy pragną aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu procesów ICT.
Obowiązki:
- Utrzymywanie zgodności procesów w odniesieniu do regulacji prawnych, zaleceń audytowych, norm i umów z usługodawcami zewnętrznymi
- Rozwój i optymalizacja procesów wewnętrznych ICT w odpowiedzi na potrzeby Banku i wymogi regulacyjne
- Współpraca z Service Managerami i Service Ownerami w celu zapewnienia wysokich standardów świadczonych usług
- Określanie i optymalizacja kluczowych wskaźników wydajności dla obsługiwanych procesów
- Współtworzenie i utrzymanie aktualności dokumentacji opisującej obsługiwane procesy, ich założenia, przebieg i standardy
- Wdrażanie proponowanych zmian procesów ICT przy współpracy z obszarem Service Management
- Udział w audytach procesów ICT oraz wdrażanie zaleceń wynikłych z audytów
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi ICT w ramach realizowanych zadań
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość zagadnień związanych ze zgodnością (compliance) ICT, prawem, procesami oraz dokumentacją, szczególnie w sektorze bankowym
- Umiejętność rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji w środowisku dynamicznych zmian
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Bardzo dobra komunikacja
- Pozytywne oraz proaktywne nastawienie
- Biegłość w języku angielskim umożliwiająca pełną swobodę pracy
Mile widziane:
- Doświadczenie w audytach ICT oraz cyberbezpieczeństwa
- Zaplecze konsultingowe, szczególnie w zakresie wdrażania zmian wynikających z regulacji dla sektora bankowego
Oferujemy:
- Kontakt z nowymi technologiami
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w zespole entuzjastów
- Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym (brak możliwości pracy całkowicie zdalnej)
- Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!