Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Starszy Specjalista ds. Inwestycji OZE (M&A)

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, stabilnej organizacji realizującej projekty z obszaru odnawialnych źródeł energii, poszukujemy osoby na stanowisko Starszego Specjalisty ds. Inwestycji OZE (M&A).


Starszy Specjalista ds. Inwestycji OZE (M&A)

Starszy Specjalista ds. Inwestycji OZE (M&A)

Miejsce pracy: Katowice
Nr ref. 80/10/2025/AŻ/12867/4377

Wymagania

  • przygotowywanie i weryfikacja modeli finansowych związanych z oceną opłacalności inwestycji dla projektów OZE (prognozy, analiza ryzyk, kluczowe wskaźniki rentowności),
  • zarządzanie budżetem projektów, monitoring kosztów, analiza odchyleń i raportowanie wyników do kadry zarządzającej,
  • udział w procesach przejęć, fuzji i sprzedaży projektów OZE, przygotowanie dokumentacji transakcyjnej oraz analiz due diligence,
  • aktywne uczestnictwo w negocjacjach transakcyjnych,
  • przygotowywanie bieżących analiz i materiałów wspierających procesy inwestycyjne i transakcyjne,
  • współpraca z zespołami finansowymi, prawnymi, operacyjnymi oraz zewnętrznymi doradcami przy ocenie opłacalności inwestycji,
  • tworzenie raportów i prezentacji dla zarządu oraz inwestorów, przedstawianie wyników analiz i rekomendacji.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub kierunków pokrewnych,
  • minimum 3-5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze finansów, controllingu, analiz finansowych lub transakcji M&A (mile widziane doświadczenie w sektorze OZE lub energetycznym),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • dobra znajomość MS Office oraz Power BI,
  • wiedza z zakresu procesów fuzji i przejęć oraz analiz finansowych z nimi związanych,
  • umiejętność pracy na modelach finansowych,
  • dobra organizacja pracy własnej, analityczne myślenie oraz wysokie kompetencje interpersonalne i negocjacyjne,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia (Umowa o Pracę),
  • pakiet benefitów.