
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Millennium Goodie
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Millennium Goodie
Miejsce pracy: Warszawa
O nas
goodie to nowoczesna platforma zakupowa, która pomaga użytkownikom oszczędzać na zakupach online i offline dzięki cashback, kuponom oraz promocjom w setkach sklepów. Naszym celem jest dostarczanie pozytywnych doświadczeń zakupowych i najwyższej jakości obsługi klienta.
Twoje zadania
- Udzielanie wsparcia klientom korzystającym z aplikacji i serwisu goodie (e-mail, social media)
- Udzielanie informacji dotyczących zasad działania programu cashback i promocji
- Weryfikacja i rejestrowanie zgłoszeń w systemie
- Współpraca z zespołem technicznym i marketingowym w celu rozwiązywania problemów użytkowników
- Dbanie o pozytywny wizerunek marki i satysfakcję klientów
Nasze oczekiwania:
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i empatia w kontakcie z klientem
- Dobra organizacja pracy i samodzielność
- Znajomość obsługi komputera i podstawowych narzędzi biurowych
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub e-commerce
- Gotowość do pracy w elastycznym grafiku
Oferujemy:
- Współpracę na podstawie umowy zlecenia
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnym projekcie e-commerce
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
- Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej
- Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie na każdym etapie współpracy
- Zatrudnienie w warszawskiej centrali Banku - okolice Pola Mokotowskiego
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium





