Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Ekspert / Ekspertka ds. Prawno - Organizacyjnych - Millennium TFI

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Ekspert / Ekspertka ds. Prawno - Organizacyjnych - Millennium TFI

Ekspert / Ekspertka ds. Prawno - Organizacyjnych - Millennium TFI

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Obsługa prawno-organizacyjna posiedzeń Zarządu TFI, Rady Nadzorczej TFI, Walnego Zgromadzenia TFI oraz działającego w TFI Komitetu Audytu
  • Przygotowywanie i opiniowanie umów, których stroną jest Millennium TFI lub fundusze
  • Sporządzanie pełnomocnictw oraz prowadzenie rejestru pełnomocnictw udzielonych Pracownikom TFI
  • Zarządzanie dokumentacją rejestrową TFI i zarządzanych przez nie funduszy, komunikatami i zarządzeniami Prezesa Zarządu TFI
  • Wykonywanie obowiązków wynikających z przepisów prawa w zakresie zgłaszania zmian w rejestrze TFI i zarządzanych przez nie funduszy oraz wykonywanie obowiązków informacyjnych TFI i funduszy wobec innych organów administracji publicznej i państwowej
  • Nadzór nad procesem rejestrowania szkoleń dla Pracowników
  • Przygotowywanie i nadzorowanie zmian w prospektach i statutach oraz innych dokumentach dotyczących funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez TFI
  • Wykonywanie innych, zleconych przez Kierującego Biurem Prawno-Organizacyjnym, czynności wchodzących w zakres zadań Biura Prawno – Organizacyjnego

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w TFI lub w innych podmiotach (np. bank, dom maklerski, kancelaria prawna), w obszarach związanych z administrowaniem i zarządzaniem funduszami inwestycyjnymi, w ramach świadczenia usług dla TFI
  • Dobra znajomość ustawy o funduszach inwestycyjnych, rozporządzeń wykonawczych oraz innych przepisów prawa mogących mieć wpływ na funkcjonowanie towarzystw funduszy inwestycyjnych
  • Znajomość zasad funkcjonowania rynku kapitałowego
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Wykształcenie wyższe: prawo (ukończenie aplikacji radcowskiej/adwokackiej lub status aplikanta radcowskiego/adwokackiego będzie dodatkowym atutem)
  • Samodzielne organizowanie pracy i efektywne realizowanie powierzonych zadań

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy Kapitałowej
  • Umowę o pracę na zastępstwo
  • Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
  • Rozwój zawodowy w środowisku, które wspiera samodzielność i oferuje przestrzeń do realizacji własnych pomysłów

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium