Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Starszy Analityk Data Mining

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty

Starszy Analityk Data Mining

Starszy Analityk Data Mining

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:SADM/10/WRO

Twoja rola

Jako członek squadu MLOps będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Projektowanie i przeprowadzanie eksperymentów modelarskich, budowę prototypów oraz industrializację rozwiązań uczenia maszynowego w ramach istniejącego systemu na platformie Azure Databricks.
  • Zespołową pracę nad wdrożeniem systemu rekomendacyjnego dla komunikacji digital z klientami, jak również budowę modeli typu propensity, price sensitivity.
  • Ocenę wyników eksperymentów i modeli, identyfikację i rozwiązywanie problemów z ich jakością.
  • Konstrukcję zoptymalizowanych pipeline"ów z danymi do procesu inferencji.
  • Utrzymanie modeli rozumiane jako monitoring statystycznych wskaźników jakościowych, ale również rozwiązywanie napotkanych problemów technicznych związanych z procesami MLOps w platformie.
  • Wsparcie merytoryczne zespołu w rozwoju modeli oraz w poszerzaniu wiedzy w obszarze Machine Learning.
  • Przeprowadzanie testów oraz optymalizacji dla modeli i algorytmów uczenia maszynowego.
  • Rozszerzanie istniejących bibliotek ML i frameworków. 

Twój zespół

Członkowie chapteru pracują w squadzie Tribe CLV odpowiadającym za dostarczanie modeli statystycznych mających na celu wsparcie i optymalizację procesów CRM w obszarze komunikacji marketingowej klasycznej oraz digital. Zespół przetwarza wiedzę o klientach poprzez analizę profili klientów oraz modelowanie statystyczne z użyciem metod uczenia maszynowego. Powyższe działania mają na celu ciągłe usprawnianie efektywności komunikacji z Klientami w celu osiągania jak największej wartości zdefiniowanej jako Customer Lifetime Value oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych banku.

Twoje doświadczenie i umiejętności

Poszukujemy osób, które:

  • mają wiedzę ekspercką dotyczącą modelowania zjawisk behawioralnych klientów banku.
  • znają różne metody analizy danych, wielowymiarowej analizy statystycznej oraz modelowania (m.in. analizy modelowanych zjawisk, testy A/B, symulacje, budowa segmentów, budowa modeli klasyfikacyjnych oraz regresyjnych). Atutem będzie znajomość sieci neuronowych oraz algorytmów rekomendacyjnych.
  • mają dobry warsztat narzędziowy (m.in. SQL, Python, Spark, MLflow). Atutem będzie doświadczenie w pracy na platformie Azure Databricks.
  • sprawnie komunikują się i posiadają duże zdolności interpersonalne.
  • chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem, praca z ludźmi sprawia im przyjemność.
  • potrafią zarówno syntetyzować jak i dekomponować złożone problemy - są ukierunkowane na znalezienie i wdrożenie rozwiązania.
  • chętnie obserwują trendy i zmiany rynkowe i potrafią przekuć tę wiedzę w rozwiązania wspierające rozwój obszaru CRM.
  • są dobrze zorganizowane - potrafią zbudować plan działań i konsekwentnie go realizować.
  • umowę o pracę,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.