
Jesteśmy AdNext – grupą integrującą kilka spółek marketingowych i technologicznych o różnorodnych kompetencjach: od strategii mediowych, przez e-commerce, influencer marketing, performance i działania afiliacyjne, po marketing automation.
🏝️ Mamy też swoje ośrodku wypoczynkowe, co jest szczególnie istotne właśnie z perspektywy stanowisk kadrowo-finansowych.
🤝 Tworzymy zdrowy ekosystem spółek, który cechuje się szeroką perspektywą, bogatymi kompetencjami i sprawnym działaniem - wszystko po to, aby maksymalizować skuteczność dla naszych klientów.
Wynagrodzenie:
- 8 500 – 12 000 zł brutto / mies. | umowa o pracę
- 8 500 – 12 000 zł netto (+ VAT) / mies. | kontrakt B2B
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa Grupy AdNext, ośrodków Umili oraz spółek pokrewnych w zakresie kadr i płac
- Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy i umów cywilnoprawnych (umowy, aneksy, świadectwa), zakładanie i prowadzenie akt osobowych
- Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, wraz z rozliczaniem składników zmiennych
- Doświadczenie w działaniach obejmujących pracowników biurowych, projektowych i sezonowych (ale bez systemu zmianowego)
- Przygotowywanie i wysyłkę deklaracji do ZUS, PPK, GUS, US
- Obsługa programu Płatnik oraz Enova365 – w pełni samodzielną
- Ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności oraz urlopów
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz płacowych dla Zarządu
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, urzędy skarbowe), wsparcie przy audytach i kontrolach
- Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców
Nasze wymagania
- Doświadczenie (min. 3-4-letnie) w pracy na samodzielnym stanowisku kadrowo płacowym. Będziesz sterem, żeglarzem i okrętem w swoich działaniach. Musimy mieć pewność, że dobrze poprowadzisz swój statek ;)
- Doskonała znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych
- Swoboda w pracy w Płatniku i Enovie – to Twoje główne narzędzia
- Znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie MS Excel
- Doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców
- Umiejętność i gotowość do prowadzenia obsługi dla kilku spółek równolegle
- Świetne kompetencje z zakresu organizacji pracy własnej
- Dokładność, terminowość i odpowiedzialność – to nie tylko kompetencje, ale codzienny standard pracy
- Otwartość - zarówno na ludzi, na pomysły jak i feedback oraz sugestie
To oferujemy
- Wynagrodzenie zależne od poziomu doświadczenia: 8500-12000 zł brutto (lub netto B2B)
- Dowolną formę umowy
- Pracę w modelu hybrydowym (1-2 dni zdalnie)
- Krótszą pracę w piątki – zaczynamy weekend o 15:00!
- Opiekę medyczna w EnelMed z możliwością dołączenia członków rodziny
- Dofinansowanie karty sportowej FitProfit
- Dostęp do platformy grywalizacyjnej, za pomocą której zbieramy punkty kafeteryjne, wymienne na nagrody i vouchery
- Dofinansowanie do zajęć j. angielskiego
- Program lojalnościowy (uwzględniający pracowników już z rocznym stażem pracy)
- Wsparcie psychologiczne i wellbeingowe oferowane przez Wellbeing Polska/Health Nation
- Możliwość udziału w całej masie szkoleń, wydarzeń, konferencji i programów mentoringowych
- Politykę Open Door - dzięki zasadzie otwartych drzwi, możesz brać udział w pracach i projektach innych biznesów, niezależnie od spółki, w której pracujesz
- Program rekomendacji pracowników
- Prawdziwy wpływ na swoje stanowisko, pracę i zespół. Bardzo dbamy o każdą osobę w naszej firmie i widzimy tego efekty. Średnia ocena atmosfery panującej w AdNext to 9.2/10, a 100% zespołu czuje, że w firmie panuje otwarta i wspierająca atmosfera oraz widzi siebie u nas za rok.
Do kogo kierujemy naszą ofertę?
W związku z rozwojem naszej Grupy, otwieramy rekrutację na stanowisko Specjalista/ka ds. Kadr i Płac. Jest to propozycja skierowana do osób, które cechuje:
- samodzielność, skrupulatność i odpowiedzialność w prowadzeniu pełnej obsługi kadrowo–płacowej;
- doskonała znajomość narzędzi Enova365 i Płatnik;
- umiejętność odnalezienia się w środowisku biznesowym, w którym łączymy obsługę pracowników biurowych, projektowych i sezonowych;
- odwaga w działaniu oraz dobre reagowanie na zmiany;
- proaktywność – szukamy osoby, która nie tylko „rozlicza”, ale też usprawnia procesy;
- otwartość i sprawność komunikacyjna - mamy bardzo zgrany zespół i jesteśmy podekscytowani na myśl o kolejnej osobie, która do nas dołączy!
Brzmi jak szansa dla Ciebie? W takim razie zapraszamy do składania aplikacji!👇




