Aplikuj
wróć do listy ofertSpecjalista/ka ds. Kadr i Płac
Aplikuj
logo

Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

8 500 - 12 000 PLN

brutto/miesiąc

Warszawa

AdNext

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

Średnia firma

Dowolny

Specjalizacje oferty

Jesteśmy AdNext – grupą integrującą kilka spółek marketingowych i technologicznych o różnorodnych kompetencjach: od strategii mediowych, przez e-commerce, influencer marketing, performance i działania afiliacyjne, po marketing automation.

🏝️ Mamy też swoje ośrodku wypoczynkowe, co jest szczególnie istotne właśnie z perspektywy stanowisk kadrowo-finansowych.

🤝 Tworzymy zdrowy ekosystem spółek, który cechuje się szeroką perspektywą, bogatymi kompetencjami i sprawnym działaniem - wszystko po to, aby maksymalizować skuteczność dla naszych klientów.

Specjalista/ka ds. Kadr i Płac
Warszawa

Wynagrodzenie:

  • 8 500 – 12 000 zł brutto / mies. | umowa o pracę
  • 8 500 – 12 000 zł netto (+ VAT) / mies. | kontrakt B2B

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa Grupy AdNext, ośrodków Umili oraz spółek pokrewnych w zakresie kadr i płac
  • Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy i umów cywilnoprawnych (umowy, aneksy, świadectwa), zakładanie i prowadzenie akt osobowych
  • Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, wraz z rozliczaniem składników zmiennych
  • Doświadczenie w działaniach obejmujących pracowników biurowych, projektowych i sezonowych (ale bez systemu zmianowego)
  • Przygotowywanie i wysyłkę deklaracji do ZUS, PPK, GUS, US
  • Obsługa programu Płatnik oraz Enova365 – w pełni samodzielną
  • Ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności oraz urlopów
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz płacowych dla Zarządu
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, urzędy skarbowe), wsparcie przy audytach i kontrolach
  • Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców

Nasze wymagania

  • Doświadczenie (min. 3-4-letnie) w pracy na samodzielnym stanowisku kadrowo płacowym. Będziesz sterem, żeglarzem i okrętem w swoich działaniach. Musimy mieć pewność, że dobrze poprowadzisz swój statek ;)
  • Doskonała znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych
  • Swoboda w pracy w Płatniku i Enovie – to Twoje główne narzędzia
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie MS Excel
  • Doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców
  • Umiejętność i gotowość do prowadzenia obsługi dla kilku spółek równolegle
  • Świetne kompetencje z zakresu organizacji pracy własnej
  • Dokładność, terminowość i odpowiedzialność – to nie tylko kompetencje, ale codzienny standard pracy
  • Otwartość - zarówno na ludzi, na pomysły jak i feedback oraz sugestie

To oferujemy

  • Wynagrodzenie zależne od poziomu doświadczenia: 8500-12000 zł brutto (lub netto B2B)
  • Dowolną formę umowy
  • Pracę w modelu hybrydowym (1-2 dni zdalnie)
  • Krótszą pracę w piątki – zaczynamy weekend o 15:00!
  • Opiekę medyczna w EnelMed z możliwością dołączenia członków rodziny
  • Dofinansowanie karty sportowej FitProfit
  • Dostęp do platformy grywalizacyjnej, za pomocą której zbieramy punkty kafeteryjne, wymienne na nagrody i vouchery
  • Dofinansowanie do zajęć j. angielskiego
  • Program lojalnościowy (uwzględniający pracowników już z rocznym stażem pracy)
  • Wsparcie psychologiczne i wellbeingowe oferowane przez Wellbeing Polska/Health Nation
  • Możliwość udziału w całej masie szkoleń, wydarzeń, konferencji i programów mentoringowych
  • Politykę Open Door - dzięki zasadzie otwartych drzwi, możesz brać udział w pracach i projektach innych biznesów, niezależnie od spółki, w której pracujesz
  • Program rekomendacji pracowników
  • Prawdziwy wpływ na swoje stanowisko, pracę i zespół. Bardzo dbamy o każdą osobę w naszej firmie i widzimy tego efekty. Średnia ocena atmosfery panującej w AdNext to 9.2/10, a 100% zespołu czuje, że w firmie panuje otwarta i wspierająca atmosfera oraz widzi siebie u nas za rok.

Do kogo kierujemy naszą ofertę?

W związku z rozwojem naszej Grupy, otwieramy rekrutację na stanowisko Specjalista/ka ds. Kadr i Płac. Jest to propozycja skierowana do osób, które cechuje:

  • samodzielność, skrupulatność i odpowiedzialność w prowadzeniu pełnej obsługi kadrowo–płacowej;
  • doskonała znajomość narzędzi Enova365 i Płatnik;
  • umiejętność odnalezienia się w środowisku biznesowym, w którym łączymy obsługę pracowników biurowych, projektowych i sezonowych;
  • odwaga w działaniu oraz dobre reagowanie na zmiany;
  • proaktywność – szukamy osoby, która nie tylko „rozlicza”, ale też usprawnia procesy;
  • otwartość i sprawność komunikacyjna - mamy bardzo zgrany zespół i jesteśmy podekscytowani na myśl o kolejnej osobie, która do nas dołączy!

Brzmi jak szansa dla Ciebie? W takim razie zapraszamy do składania aplikacji!👇

Proces rekrutacji

1

Przesłanie CV i uzupełnienie formularza rekrutacyjnego

2

Rozmowa telefoniczna z Kacprem - HR Business Partnerem

3

Test kompetencyjny oraz spotkanie rekrutacyjne w biurze z Moniką (Financial Controller) i Kacprem (HRBP)

4

Złożenie oferty

Benefity

dofinansowanie zajęć sportowych

dofinansowanie zajęć sportowych

prywatna opieka medyczna

prywatna opieka medyczna

dofinansowanie nauki języków

dofinansowanie nauki języków

dofinansowanie szkoleń i kursów

dofinansowanie szkoleń i kursów

elastyczny czas pracy

elastyczny czas pracy

spotkania integracyjne

spotkania integracyjne

firmowa biblioteka

firmowa biblioteka

brak dress code’u

brak dress code’u

dofinansowanie biletów do kina, teatru

dofinansowanie biletów do kina, teatru

dofinansowanie wypoczynku

dofinansowanie wypoczynku

program rekomendacji pracowników

program rekomendacji pracowników

inicjatywy dobroczynne

inicjatywy dobroczynne

jeden krótszy dzień pracy

jeden krótszy dzień pracy

Wsparcie psychologiczne

Wsparcie psychologiczne

Aplikacja wellbeingowa

Aplikacja wellbeingowa

Kafeteria benefitów

Kafeteria benefitów