Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Ekspert ds. Analiz i CRM

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę


Ekspert ds. Analiz i CRM

Ekspert ds. Analiz i CRM

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.:EA/10/WAR

Twoja rola

  • współpracujesz z zespołami IT, sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, aby zapewnić właściwe funkcjonowanie systemów bazodanowych (w tym CRM) poprzez dostosowanie funkcjonalności systemowych do potrzeb biznesowych
  • nadzorujesz wprowadzanie nowych funkcjonalności, integrację z innymi systemami oraz szkolenia użytkowników, zapewniając ciągłe doskonalenie systemów bazodanowych (w tym CRM)
  • przygotowujesz specyfikacje wymagań biznesowych do narzędzi informatycznych (identyfikujesz i analizujesz potrzeby użytkowników końcowych) oraz nadzorujesz wdrożenie zmian
  • projektujesz, tworzysz, rozwijasz i optymalizujesz procesy biznesowe
  • dbasz o poprawność, aktualność i spójność danych w systemach bazodanowych (w tym CRM), co jest kluczowe dla skutecznego wsparcia procesów sprzedaży i obsługi klienta
  • dbasz o bezpieczeństwo danych klientów, ich poufność i zgodność z obowiązującymi regulacjami (np. RODO)
  • analizujesz dane i tworzysz raporty, które wspierają decyzje strategiczne oraz operacyjne związane z zarządzaniem relacjami z klientami
  • opracowujesz i modyfikujesz procedury operacyjne, instrukcje i regulacje formalne
  • uczestniczysz w przekrojowych projektach w skali organizacji mających na celu rozwój działalności biznesowej obszaru bankowości korporacyjnej

Twój zespół

Oferujemy Ci pracę w niewielkim dynamicznym zespole zlokalizowanym w Warszawie. Zespół realizuje zadania z wielu obszarów takich jak marketing, komunikacja, zarządzanie procesami, analiza danych, raportowanie, współpraca z partnerami biznesowymi. Specyfika realizowanych zadań daje okazję do współpracy z innymi jednostkami Banku oraz Grupy Crédit Agricole w Polsce i na świecie.

Twoje doświadczenie i umiejętności

  • znasz specyfikę bankowości korporacyjnej i potrzeb klientów korporacyjnych
  • masz co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze użytkowania baz danych i analizowania danych oraz raportowania
  • posiadasz wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, zarządzania procesami lub analiz danych
  • umiesz tworzyć i optymalizować procesy biznesowe oraz regulacje formalne
  • znasz MS Excel na poziomie zaawansowanym (znajomość MS Access będzie dodatkowym atutem) oraz bardzo dobrze posługujesz się MS Power Point
  • charakteryzuje cię analityczne myślenie i samodzielność w rozwiązywania problemów
  • umiesz gromadzić, analizować i specyfikować wymagania biznesowe
  • bardzo dobrze organizujesz swój czas, działasz sumiennie i odpowiedzialnie oraz potrafisz pracować pod presją czasu
  • znasz biegle język angielski (znajomość języka francuskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem)
  • dodatkowym atutami są: znajomość narzędzi Power BI, JIRA, Confluence, znajomośc SQL, znajomość metodologii AGILE
  • umowę o pracę
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.