
Ekspert ds. Analiz i CRM
Twoja rola
- współpracujesz z zespołami IT, sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, aby zapewnić właściwe funkcjonowanie systemów bazodanowych (w tym CRM) poprzez dostosowanie funkcjonalności systemowych do potrzeb biznesowych
- nadzorujesz wprowadzanie nowych funkcjonalności, integrację z innymi systemami oraz szkolenia użytkowników, zapewniając ciągłe doskonalenie systemów bazodanowych (w tym CRM)
- przygotowujesz specyfikacje wymagań biznesowych do narzędzi informatycznych (identyfikujesz i analizujesz potrzeby użytkowników końcowych) oraz nadzorujesz wdrożenie zmian
- projektujesz, tworzysz, rozwijasz i optymalizujesz procesy biznesowe
- dbasz o poprawność, aktualność i spójność danych w systemach bazodanowych (w tym CRM), co jest kluczowe dla skutecznego wsparcia procesów sprzedaży i obsługi klienta
- dbasz o bezpieczeństwo danych klientów, ich poufność i zgodność z obowiązującymi regulacjami (np. RODO)
- analizujesz dane i tworzysz raporty, które wspierają decyzje strategiczne oraz operacyjne związane z zarządzaniem relacjami z klientami
- opracowujesz i modyfikujesz procedury operacyjne, instrukcje i regulacje formalne
- uczestniczysz w przekrojowych projektach w skali organizacji mających na celu rozwój działalności biznesowej obszaru bankowości korporacyjnej
Twój zespół
Oferujemy Ci pracę w niewielkim dynamicznym zespole zlokalizowanym w Warszawie. Zespół realizuje zadania z wielu obszarów takich jak marketing, komunikacja, zarządzanie procesami, analiza danych, raportowanie, współpraca z partnerami biznesowymi. Specyfika realizowanych zadań daje okazję do współpracy z innymi jednostkami Banku oraz Grupy Crédit Agricole w Polsce i na świecie.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- znasz specyfikę bankowości korporacyjnej i potrzeb klientów korporacyjnych
- masz co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze użytkowania baz danych i analizowania danych oraz raportowania
- posiadasz wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, zarządzania procesami lub analiz danych
- umiesz tworzyć i optymalizować procesy biznesowe oraz regulacje formalne
- znasz MS Excel na poziomie zaawansowanym (znajomość MS Access będzie dodatkowym atutem) oraz bardzo dobrze posługujesz się MS Power Point
- charakteryzuje cię analityczne myślenie i samodzielność w rozwiązywania problemów
- umiesz gromadzić, analizować i specyfikować wymagania biznesowe
- bardzo dobrze organizujesz swój czas, działasz sumiennie i odpowiedzialnie oraz potrafisz pracować pod presją czasu
- znasz biegle język angielski (znajomość języka francuskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem)
- dodatkowym atutami są: znajomość narzędzi Power BI, JIRA, Confluence, znajomośc SQL, znajomość metodologii AGILE



