
Ekspert ds. Rozwoju Kart i Płatności
Ekspert ds. Rozwoju Kart i Płatności
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Aktywne kreowanie i wdrażanie rozwiązań wspierających sprzedaż i aktywację kart i płatności dla klientów detalicznych Banku
- Opracowywanie pomysłów oraz wdrażanie promocji, konkursów sprzedażowych, akcji lokalnych i innych form wsparcia sprzedaży dla kanałów dystrybucji
- Monitoring i analiza wyników sprzedażowych
- Nadzorowanie procesów sprzedażowych dla kart i płatności oraz wdrażanie w nich zmian i usprawnień
- Zarządzanie budżetami promocyjnymi na wsparcie sprzedaży kart i płatności
- Współpraca z organizacjami kartowymi i partnerami zewnętrznymi
- Bieżąca współpraca z kanałami dystrybucji i jednostkami wewnętrznymi
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze zarządzania produktami finansowymi i wsparcia sprzedaży
- Znajomość produktów i procesów sprzedażowych dla kart i płatności ze szczególnym uwzględnieniem procesów omnikanałowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym bieżącą komunikację i przygotowywanie materiałów
- Wysokie umiejętności interpersonalne oraz doświadczenie w kontaktach z partnerami zewnętrznymi
- Kreatywność, inicjatywa w działaniu, samodzielność
- Wykształcenie wyższe
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych
Oferujemy:
- Możliwość wdrażania rozwiązań wspierających sprzedaż i aktywację kart i płatności dla klientów detalicznych Banku
- Odpowiedzialną rolę zawodową umożliwiającą rozwój poprzez udział w różnorodnych projektach
- Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz systemem premii kwartalnych
- Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium





