
Konsultant / Konsultantka. Kredytów Hipotecznych
Na czym polega rola?
Na stanowisku Konsultanta / Konsultantki ds. Kredytów Hipotecznych będziesz odpowiadać za sprawną obsługę kredytów - od przygotowania dokumentów, przez uruchomienie środków, aż po administrację i rozliczenia. To rola dla osób dokładnych, dobrze zorganizowanych, które dobrze czują się w pracy z systemami i danymi, a także chętnie angażują się w usprawnianie procesów.
Obowiązki:
- Pisanie i generowanie aneksów do umów kredytowych na podstawie decyzji kredytowych i/lub wniosków Klientów Banku
- Wprowadzanie do systemów operacyjnych decyzji, wniosków i postanowień aneksów do umów kredytowych
- Realizacja porozumień, ugód, wyroków oraz postanowień sądowych dla kredytów indeksowanych kursem franka szwajcarskiego (CHF)
- Wystawianie promes kredytowych, polis ubezpieczeniowych, dokumentów sądowych
- Uruchamianie kredytów oraz rejestracja zabezpieczeń w systemach Banku
- Weryfikacja dodatkowej dokumentacji kredytowej – w tym polis ubezpieczeniowych, aktów notarialnych, odpisów księgi wieczystej
- Obsługa operacyjna oraz księgowa kredytów, w tym przeprowadzanie korekt i reklamacji
- Inicjowanie i realizacja wewnętrznych projektów optymalizacyjnych
Wymagania:
- Umiejętność pracy w systemach operacyjnych i księgowych (doświadczenie w środowisku bankowym będzie dodatkowym atutem)
- Płynna obsługa programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją kredytową (umowy kredytowe, umowy zabezpieczeń)
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz chęć do pracy z danymi liczbowymi
- Samodzielność, skrupulatność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
- Dobra organizacja pracy własnej oraz odporność na presję czasu
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (w godzinach 8:00–18:00)
Mile widziane:
- Doświadczenie zdobyte w oddziale banku, Contact Centre lub w obszarze backoffice
- Wykształcenie kierunkowe (np. finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne)
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa
- Pracę hybrydową po okresie wdrożenia
- System premii miesięcznych uzależnionych od wyników
- Prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit (m.in. karta Multisport, vouchery, bilety)
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- System premii miesięcznych uzależnionych od wyników
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w przyjaznej atmosferze
- Możliwość rozwoju kompetencji i podnoszenia kwalifikacji
- Atrakcyjna lokalizacja i łatwy dojazd do pracy – okolice metra Pole Mokotowskie, a dla rowerzystów – monitorowany parking
Realizując wymogi określone w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Bank Millennium posiada procedurę dotyczącą zgłaszania Informacji o naruszeniu prawa (zgłoszenia wewnętrzne). Szczegóły znajdziesz tutaj: Informacja dla sygnalistów
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!





