
Dla naszego Klienta, firmy z branży FMCG, działającej w strukturze grupy kapitałowej, poszukujemy osoby na stanowisko Kontrolera Finansowego. Jeśli posiadasz doświadczenie oraz wiedzę obszaru finansów, kontrolingu oraz IT - ta oferta jest idealna dla Ciebie!
Kontroler Finansowy
Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Słomniki
Nr ref. 19/11/2025/AP/12940/4439
Wymagania
- udział w procesie budżetowania oraz monitorowanie wykonania budżetu spółki oraz grupy spółek,
- analiza odchyleń i rekomendowanie działań korygujących,
- przygotowywanie cyklicznych raportów i prezentacji wyników finansowych dla zarządu i Dyrektora Finansowego,
- usprawnianie i rozwój narzędzi analitycznych, w tym automatyzacja procesów,
- aktywny udział w zamknięciu miesiąca: przygotowywanie zestawień, analiz, raportów oraz kalkulowanie rezerw,
- wsparcie w rozwoju systemu ERP oraz udział w inicjatywach optymalizacyjnych w obszarze finansów i kontrolingu,
- opracowywanie analiz ad hoc i rekomendacji dla zarządu w obszarach strategicznych i operacyjnych,
- współtworzenie oraz aktualizacja procedur i standardów wewnętrznych,
- dbałość o jakość danych i ich kompletność w zmiennym środowisku operacyjnym.
Obowiązki
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse przedsiębiorstw, kontroling lub pokrewne),
- kilkuletnie doświadczenie w kontrolingu finansowym, najlepiej w branżach o wysokiej zmienności danych (np. branża paliwowa, FMCG, produkcja),
- bardzo dobra znajomość rachunkowości finansowej i finansów przedsiębiorstw,
- doświadczenie w prowadzeniu projektów automatyzacyjnych/optymalizacyjnych,
- bardzo dobra znajomość Excel + VBA,
- minimum dobra znajomość MS SQL, Python oraz Power BI - konieczna ze względu na dużą niezależność Działu Controllingu od IT,
- wysokie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność tłumaczenia liczb na wnioski biznesowe,
- doskonałe zdolności analityczne i wysoka dbałość o jakość danych,
- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność prac na wielu źródłach danych i ich weryfikacji.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie UoP lub B2B - w zależności od preferencji kandydata,
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (3-6 miesięcy pracy stacjonarnej): max 3 dni biuro/2 dni home office,
- elastyczne godziny pracy w przedziale 7:00-10:00 (z zachowaniem dostępności dla zarządu, np. 9:00-17:00 w dniach spotkań),
- karta sportowa Medicover,
- ubezpieczenie na życie,
- prywatna opieka zdrowotna,
- kurs języka angielskiego lub hiszpańskiego (2 h/tydz.),
- świadczenia świąteczne,
- parking pracowniczy,
- premie uznaniowe,
- realny wpływ na rozwój działu i narzędzi analitycznych - duża przestrzeń do wdrażania zmian,
- możliwość pracy z szerokim zakresem procesów finansowych ze względu na obsługę całej grupy spółek,
- praca w środowisku, w którym jest dużo przestrzeni do zaawansowanej analityki i rozwoju kompetencji.



