Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Treasury Team Leader

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy należącej do międzynarodowego koncernu, szukamy kandydatów z doświadczeniem i pasją do finansów na stanowisko Treasury Team Leader.


Treasury Team Leader

Treasury Team Leader

Miejsce pracy: Ożarów
Nr ref. 31/11/2025/EL/12953/4447

Wymagania
  • koordynowanie prac z obszaru zarządzania środkami finansowymi spółki,
  • realizowanie wszelkich czynności wynikających z Polityki Treasury Grupy oraz kontroli SOX-owych w powierzonym obszarze,
  • nadzór nad procesem fakturowania i prowadzonej obsługi należności spółki,
  • koordynowanie realizacji wyznaczonych indywidualnych celów rocznych w podległym zespole,
  • obsługa udzielanych przez spółkę pożyczek i gwarancji, wypłacanych i otrzymywanych dywidend, zakupu udziałów i dopłat do kapitałów,
  • okresowe wyceny wartości posiadanych udziałów w spółkach, testy na utratę ich wartości,
  • tworzenie zestawień i raportów finansowych, cash-flow, przygotowywanie danych do sprawozdania zarządu, sprawozdań do NBP, sprawozdań o zatorach płatniczych,
  • nadzór nad dokumentacją cen transferowych i podatku u źródła (WHT),
  • współpraca z podmiotami bankowymi i ubezpieczeniowymi,
  • współpraca z Głównym Księgowym we wdrażaniu usprawnień, automatyzacji i robotyzacji w powierzonych procesach, bieżącej implementacji procedur wewnętrznych oraz zmian legislacyjnych,
  • współpraca z Działem Prawnym, Tax Managerem, Group Treasury, komórkami finansowymi oraz kontrolingowymi pozostałych spółek Grupy.
Obowiązki
  • wykształcenie kierunkowe: Finanse/Bankowość/Rachunkowość/Ekonomia,
  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze finansowo-księgowym/bankowym/środowisku korporacyjnym,
  • swobodna praca w narzędziu Excel oraz na systemach ERP (mile widziany SAP),
  • wysoka kultura osobista, zorientowanie na cel, chęć stałego rozwoju osobistego i podnoszenia kompetencji zawodowych,
  • znajomość języka angielskiego - poziom B2,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie znaczącym atutem.
Oferujemy
  • dofinansowanie do wypoczynku,
  • praca w modelu 4+1 (4 dni pracy z biura, 1 dzień pracy zdalnej),
  • prywatna opieka medyczna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • narzędzia pracy (laptop, telefon).