Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Starszy Specjalista ds. Compliance w obszarze Bancassurance

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę


Starszy Specjalista ds. Compliance w obszarze Bancassurance

Starszy Specjalista ds. Compliance w obszarze Bancassurance

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:SSBA/11/WRO

Twoja rola

Swoją pracą przyczyniasz się do zapewnienia działania banku zgodnie z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, standardami rynkowymi i wytycznymi regulatorów, w szczególności:

  • uczestniczysz w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności w banku, m.in. identyfikujesz, oceniasz i monitorujesz poziom tego ryzyka w obszarze bancassurance i kredytów hipotecznych,
  • uczestniczysz w procesie analizy luki oraz monitorowania wdrażania zmian prawnych i wytycznych, standardów wynikających ze stanowisk i decyzji regulatorów,
  • uczestniczysz w procesie monitorowania relacji z regulatorami, poprzez m.in.: przygotowywanie odpowiedzi na pisma oraz opiniowanie odpowiedzi przygotowanych przez inne jednostki organizacyjne,
  • uczestniczysz w procesie raportowania Compliance, formułujesz samodzielne opinie i zalecenia oraz regularnie monitorujesz ich wdrażanie,
  • opiniujesz regulacje wewnętrzne oraz dokumentację produktów i usług bankowych, w tym materiały marketingowe pod kątem zapewnienia ich zgodności z przepisami prawa, wytycznymi regulatorów czy standardami rynkowymi,
  • uczestniczysz w procesie analizy nowych produktów/ usług lub wdrażania istotnych w nich zmian pod kątem zgodności,
  • udzielasz porad dotyczących zapewnienia zgodności oraz uczestniczysz we wdrażaniu projektów biznesowych lub regulacyjnych,
  • monitorujesz na bieżąco ustanowione dla Compliance wskaźniki KPI, KRI,
  • uczestniczysz we wdrażaniu zadań z rocznego planu działania Compliance

Twój zespół

Jesteśmy zespołem, funkcjonującym w ramach Departamentu Compliance, który skupiony jest na zadaniach związanych z zarządzania ryzykiem braku zgodności w procesach funkcjonujących w Banku (identyfikacja, ocena, kontrola, monitorowanie ryzyka braku zgodności oraz raportowanie w tym zakresie). Dbamy o zapewnienie zgodności działalności Banku z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz standardami rynkowymi. Uczestniczymy w kluczowych projektach wdrożeniowych w kontekście zapewnienia zgodności. Projektujemy, wdrażamy metodyki i standardy postępowania dla pracowników banku oraz monitorujemy ich stosowanie. Cenimy sobie otwartość na nowe wyzwania, współpracę, zaangażowanie oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań. Dbamy o przyjazną atmosferę oraz pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków.

Twoje doświadczenie i umiejętności

  • masz wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze (alternatywne kierunki: administracja, bankowość, ekonomia),
  • masz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prawnym, compliance, audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej lub innych obszarach związanych ze stosowaniem przepisów prawa w instytucji finansowej,
  • posiadasz wiedzę z zakresu prawa bankowego, ochrony konsumenta (w tym kredytu konsumenckiego, kredytu hipotecznego), bancassurance, usług płatniczych,
  • znasz produkty ubezpieczeniowe i bankowe,
  • masz zdolności analityczne,
  • biegle posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint), Share Point,
  • potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i efektywnie realizować powierzone zadania, również pod presją czasu,
  • znasz w bardzo dobrym stopniu język angielski (w mowie i piśmie), także w zakresie terminologii bankowej (oczekiwany poziom: B2/C1),
  • wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
  • jesteś osobą skrupulatną i dociekliwą, która lubi poszerzać swoje horyzonty i zdobywać nową wiedzę,
  • potrafisz pracować w zespole oraz lubisz pracę w dynamicznym otoczeniu,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w dziale prawnym lub compliance instytucji finansowej
  • umowę o pracę,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.