Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Kontroler Finansowy

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Dowolny

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, z branży energetycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Kontrolera Finansowego, który wzmocni zespół kontrolingu poprzez rozwój narzędzi analitycznych, budowę modeli finansowych i dostarczanie wartościowych analiz wspierających decyzje biznesowe. Rola obejmuje zarówno pracę z danymi, jak i współpracę z innymi działami organizacji przy procesach planistycznych i projektach inwestycyjnych.


Kontroler Finansowy

Kontroler Finansowy

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 43/9/2025/DU/12717/4464

Wymagania

  • tworzenie, rozwijanie i utrzymanie narzędzi analitycznych oraz baz danych wykorzystywanych w raportowaniu,
  • pozyskiwanie danych z różnych źródeł i ich analiza na potrzeby informacji zarządczej,
  • budowanie modeli analitycznych integrujących wiele strumieni danych,
  • automatyzacja procesów raportowych i usprawnianie istniejących rozwiązań,
  • udział w procesach budżetowych i prognozowaniu wyników,
  • analiza odchyleń od budżetów oraz formułowanie wniosków i rekomendacji,
  • wspieranie jednostek biznesowych w realizacji celów operacyjnych i finansowych,
  • przygotowywanie prezentacji oraz opracowań podsumowujących wyniki i kluczowe obserwacje,
  • ocena opłacalności projektów inwestycyjnych i analiza ich wpływu na działalność firmy,
  • bieżąca współpraca z innymi działami organizacji w ramach realizowanych procesów i projektów.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
  • minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku obejmującym podobny zakres odpowiedzialności,
  • zaawansowana znajomość MS Excel,
  • umiejętność samodzielnego planowania pracy i realizacji zadań,
  • dobra komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołami biznesowymi,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w kontrolingu w firmach z obszaru logistyki, FMCG - mile widziane,
  • znajomość Power BI oraz SQL - mile widziane.

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, stwarzającej możliwości rozwoju zawodowego,
  • benefity: karta sportowa, dodatkowa opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie,
  • hybrydowy tryb pracy.