Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Starszy Kontroler Finansowy

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej, poszukujemy Starszego Kontrolera Finansowego, który odegra kluczową rolę w tworzeniu funkcji kontrolingu w organizacji. To stanowisko dla osoby, która chce realnie kształtować procesy, budować struktury i wprowadzać najlepsze praktyki w obszarze raportowania i zarządzania finansami.


Starszy Kontroler Finansowy

Starszy Kontroler Finansowy

Miejsce pracy: Świebodzice
Nr ref. 3/12/2025/GS/12983/4475

Wymagania

  • udział w tworzeniu i wdrożeniu pełnej struktury kontrolingu w firmie,
  • opracowanie nowych procedur, standardów kontrolingowych i zasad raportowania,
  • budowa oraz rozwój narzędzi i modeli analityczno-raportowych wspierających zarządzanie produkcją,
  • przygotowywanie cyklicznych raportów zarządczych, analiz odchyleń oraz rekomendacji biznesowych,
  • tworzenie budżetów, forecastów oraz kontrola ich realizacji,
  • analiza rentowności procesów, produktów i produkcji,
  • standaryzacja procesów controllingowych w organizacji,
  • współpraca z działem finansowym, operacjami, produkcją i innymi kluczowymi obszarami,
  • przygotowywanie danych dla audytów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • udział w projektach usprawniających, automatyzacyjnych i systemowych.

Obowiązki

  • minimum 5 lat doświadczenia w kontrolingu w firmie produkcyjnej,
  • praktyczna znajomość procesów produkcyjnych i ich wpływu na wyniki finansowe,
  • doświadczenie w budowie lub rozwijaniu funkcji kontrolingu będzie atutem,
  • bardzo dobra znajomość Excel oraz systemów ERP,
  • język angielski na poziomie min. B2,
  • rozwinięte umiejętności analityczne oraz zdolność do samodzielnego diagnozowania problemów i wskazywania efektywnych rozwiązań,
  • proaktywność, nastawienie na budowanie usprawnień i standaryzację procesów,
  • dokładność, terminowość i dbałość o wysoką jakość dostarczanych danych.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
  • praca w systemie hybrydowym,
  • realny wpływ na procesy, strukturę i sposób raportowania,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, elastyczne godziny rozpoczęcia pracy),
  • firmowy parking,
  • bliska współpraca z Zarządem i CFO.