Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC Service Delivery Center
Data aktualizacji: 2017-10-30
Process Manager
Nr ref. 21013BR
Katowice, śląskie
Podatki, Księgowość
angielski, niemiecki
Data aktualizacji: 2017-10-30
PwC Service Delivery Center
Process Manager
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC Service Delivery Center (SDC) in Katowice carries out projects commissioned by PwC's financial auditing as well as tax advisory services in more than 50 countries around the world. The Center in Katowice is a dynamically developing unit, which, in last year, expanded its services to support accounting and HR processes. PwC SDC is an organization with an innovative approach and ambitious plans for further development, offering many opportunities to its employees.

Detailed regulations concerning processing of personal data can be found in Privacy Statement.
Process Manager
Workplace: Katowice, śląskie

Responsibilities:

  • At least 10 years of professional experience, including 5 years in managerial position,
  • Proven experience in managing independently business processes preferably in shared service centre environment,
  • Very good knowledge of the rules for drawing up the process documentation,
  • Experience in identifying and implementing process improvements,
  • Fluent English language skills are required, German language skills would be an advantage,
  • Knowledge of technologies such as VBA, MS Access, Robotics Process Automation would be a strong asset,
  • Strong and effective communication skills,
  • People management skills.

 Experience in tax areas (VAT, PIT, CIT, Transfer Pricing) would be preferred but not necessary

Requirements:

  • Managing tax coordination, logistics and administrative processes to ensure their effectiveness and quality,
  • Ensuring required process documentation and templates are in place and up-to-dat,
  • Driving continuous improvements including the use of tools, technologies, possible automation and standardization,
  • Managing process aspects during the onboarding projects,
  • Working with operational teams to implement changes in the new or existing processe,
  • Sharing knowledge and supporting development of employees in SDC

Benefits we offer:

Programy wdrożeniowe oraz szkolenia

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i najbliższej rodziny

Ubezpieczenie na życie

Kursy językowe

Bonus uzależniony od wyników pracy

Możliwość awansu

Udział w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju

Multisport/Bony/ Vouchery

Świeże owoce każdego dnia

Nowoczesne biuro i dogodną lokalizację

Imprezy integracyjne i kluby sportowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PwC Service Delivery Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz do ich poprawiania.