Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2018-04-30
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2018-04-30
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Sukcesywnie wdrażamy najnowsze technologie i pracujemy nad doskonaleniem produktów i usług bankowych, oferując naszym Klientom najlepszą platformę bankowości internetowej i najbardziej intuicyjną aplikację mobilną na rynku. Współtworzymy ogólnopolski system płatności BLIK i rozwijamy nowoczesną platformę smartshoppingową goodie.

Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej odpowiadającego za zdalną obsługę Klientów jako:
Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.: DBB/WCC

SZUKAMY: osób entuzjastycznie podchodzących do zadań,z wykształceniem minimum średnim lub będących w trakcie studiów, a także takich, które umieją wykorzystać doświadczenie uzyskane w innej branży. Istotne jest, żeby potrafiły uważnie słuchać oraz prowadzić konwersacje z Klientami w przyjaznym tonie.


CO PRZED TOBĄ: będziesz poznawać wciąż nowych ludzi, dbać o relacje z naszymi Klientami, indywidualnie podchodząc do każdego z nich oraz pracując zgodnie z najwyższymi standardami obsługi. Zdobędziesz wiedzę w zakresie procesów, sprzedaży produktów i usług bankowych. Staniesz się głosem Banku Millennium, ponieważ to Ciebie usłyszą Klienci.


NA CO MOŻESZ LICZYĆ:
  • pracę na pełny etat, na początek 2-miesięczny okres próbny, później umowę o pracę na 12 miesięcy z perspektywą stałego zatrudnienia
  • pracę w organizacji o wysokich standardach i kulturze
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektówTwojej pracy
  • cenne doświadczenie w zakresie sprzedaży pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem
  • kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
  • prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport (zamiennie vouchery do kina) oraz dofinansowanie hobby i strefę zniżek
  • dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespól.
  • przyjazne biuro w sąsiedztwie metra, tuż obok Pola Mokotowskiego.

Aplikuj teraz na:
www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt

W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Aplikuj teraz na:
www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt

w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.