Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Sukcesywnie wdrażamy najnowsze technologie i pracujemy nad doskonaleniem produktów i usług bankowych, oferując naszym Klientom najlepszą platformę bankowości internetowej i najbardziej intuicyjną aplikację mobilną na rynku. Współtworzymy ogólnopolski system płatności BLIK i rozwijamy nowoczesną platformę smartshoppingową goodie.
Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej odpowiadającego za zdalną obsługę Klientów jako:
Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej odpowiadającego za zdalną obsługę Klientów jako:
Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.: DBB/WCC
Nr. Ref.: DBB/WCC
SZUKAMY: osób entuzjastycznie podchodzących do zadań,z wykształceniem minimum średnim lub będących w trakcie studiów, a także takich, które umieją wykorzystać doświadczenie uzyskane w innej branży. Istotne jest, żeby potrafiły uważnie słuchać oraz prowadzić konwersacje z Klientami w przyjaznym tonie.
CO PRZED TOBĄ: będziesz poznawać wciąż nowych ludzi, dbać o relacje z naszymi Klientami, indywidualnie podchodząc do każdego z nich oraz pracując zgodnie z najwyższymi standardami obsługi. Zdobędziesz wiedzę w zakresie procesów, sprzedaży produktów i usług bankowych. Staniesz się głosem Banku Millennium, ponieważ to Ciebie usłyszą Klienci.
NA CO MOŻESZ LICZYĆ:
- pracę na pełny etat, na początek 2-miesięczny okres próbny, później umowę o pracę na 12 miesięcy z perspektywą stałego zatrudnienia
- pracę w organizacji o wysokich standardach i kulturze
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektówTwojej pracy
- cenne doświadczenie w zakresie sprzedaży pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem
- kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
- prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport (zamiennie vouchery do kina) oraz dofinansowanie hobby i strefę zniżek
- dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespól.
- przyjazne biuro w sąsiedztwie metra, tuż obok Pola Mokotowskiego.
Aplikuj teraz na:
www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Aplikuj teraz na:
www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt
w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt
w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.