Możliwości jakie na Ciebie czekają:
Uczestniczymy w transakcjach fuzji i przejęć przeprowadzając wstępne analizy rynku i podmiotów na nim działających, przygotowując dokumentację transakcyjną i opracowując strukturę transakcji. Jako zespół inicjujemy kontakty z inwestorami i przejmowanymi spółkami oraz negocjujemy finansowe aspekty transakcji. Poprzez wyceny i budowanie i tworzenie modeli finansowych staramy się wycenić przedsiębiorstwa i ich środki trwałe. Bierzemy udział w transakcjach typu due dilligence, identyfikując najważniejsze kwestie finansowe, o których powinni wiedzieć nasi klienci. W dziale Doradztwa Transakcyjnego pomagamy także maksymalizować i szacować wartość nieruchomości i zwrot z inwestycji, restrukturyzować portfele i zadłużenie, minimalizować ryzyko inwestycyjne. W obszarze infrastruktury i finansowania inwestycji współpracujemy blisko z sektorem publicznym i prywatnym
Kogo szukamy:
Praca w Dziale Doradztwa Transakcyjnego jest pełna wyzwań. Strategiczne projekty mają dokładnie określone terminy realizacji, pracujemy szybko i efektywnie. Jeśli masz odwagę robić duże rzeczy i potrafisz rozwiązywać problemy, pasujesz do nas.
Do naszego zespołu poszukujemy absolwentów kierunków ekonomicznych, technicznych oraz ścisłych.
Asystent - Dział Doradztwa Transakcyjnego
Asystent - Dział Doradztwa Transakcyjnego
Miejsce pracy: Katowice, śląskie
Twoje główne zadania:
- udział w projektach związanych z wycenami na potrzeby transakcyjne,
- modelowanie biznesowe - przygotowywanie wycen i modeli finansowych,
- udział w projektach związanych z fuzjami i przejęciami (M&A).
Potrzebne umiejętności i doświadczenia:
- zainteresowanie i znajomość rynku instytucji finansowych, jego specyfiki oraz bieżących trendów i wydarzeń na rynku transakcyjnym;
- wykształcenie wyższe ekonomicznego lub pokrewnego;
- min. 1 rok doświadczenia w takich obszarach jak wyceny, budowanie modeli finansowych;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- proaktywność oraz umiejętności rozwiązywania problemów;
- bardzo dobra organizacja pracy pod presją czasu;
- biegłość w posługiwaniu się pakietem MS Office.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- elastyczny czas i miejsce pracy
- wsparcie merytoryczne i finansowe w zdobywaniu uznawanych na rynku kwalifikacji i certyfikatów
- udział w programie rozwoju zawodowego EYU opierającym się na trzech filarach:
- zdobywaniu różnorodnych doświadczeń
- indywidualnym programie kursów i szkoleń
- coachingu i mentoringu
- program EY Care & Wellness, a w nim: masaże, karty sportowe, warsztaty edukacyjne, PlayStation, piłkarzyki, treningi biegowe i wiele innych.
- możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie.
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego (w języku angielskim) oraz dołączenie CV. Wykaz ocen ze studiów możesz dołączyć w kolejnym etapie – teraz nie jest to konieczne.
O EY
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.