Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2019-06-01
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Księgowość
Data aktualizacji: 2019-06-01

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

PwC to jedna z najsilniejszych światowych marek, kierująca się w swojej działalności trzema głównymi wartościami: jakością i doskonałością, pracą zespołową oraz przywództwem. Świadczy usługi z zakresu audytu, a także doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego. Jest obecna w 158 krajach zatrudniając ponad 195 tysięcy pracowników. PwC w Polsce ma biura w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Rzeszowie, Poznaniu, Gdańsku i Łodzi.

 

Obecnie prowadzimy rekrutację do zespołu Finansów, na stanowisko:
 

Specjalista ds. obsługi kontraktorów w dziale Finansów

 

Rola

Kompleksowa obsługa segmentu kontraktorów w spółkach grupy PwC w Polsce   w zakresie procesu rozliczeń, w szczególności:

  • Realizacji procesu fakturowania i rozliczeń wewnętrznych
  • Obsługi systemów finansowych i raportowych w części dedykowanej kontraktorom
  • Sporządzanie raportów okresowych, analiz oraz sprawozdań do GUS
  • Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej
  • Współpraca z kontraktorami we wszystkich obszarach ich dotyczących
  • Współpracy z różnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie procesów obsługi kontraktorów w firmie, w szczególności z działem Human Resources, IT, działem administracyjnym i prawnym
  • Udziału w projektach wewnętrznych
  • Inne wskazane
     

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów w obszarze finansów
  • Wiedza z zakresu finansów, poparta 1-2 letnim doświadczeniem zawodowym (mile widziane doświadczenie w obsłudze kontraktorów)
  • Zainteresowanie finansami i chęć rozwoju zawodowego w tym obszarze
  • Znajomość języka angielskiego
  • Znajomość programu Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Samodzielność, rzetelność, skrupulatność, terminowość

 
Oferta

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i pakiet benefitów
  • możliwość rozwoju w obszarze podatkowym, prawnym, ubezpieczeniowym, księgowym, finansowym
  • praca w dynamicznym środowisku
  • telefon służbowy z dużym pakietem danych
  • sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
  • lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze
  • świeże owoce każdego dnia i dostęp do firmowej kantyny