Zespół Assurance w Katowicach świadczy kompleksowe usługi dla ponad 20 krajów europejskich. Zakres świadczonych usług obejmuje zadania związane z obszarem wsparcia audytu finansowego, które skupiają się głównie na weryfikacji poprawności sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami rachunkowości, przeprowadzaniu testów detalicznych, wsparciu fazy planowania oraz formatowaniu i analizie danych.
Specjalista ds. Obsługi Bazy Danych
Oczekiwany profil kandydata:
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość programu MS Excel,
- Entuzjastyczne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
- Analityczne myślenie,
- Otwartość na pracę w zespole.
Wiedza lub doświadczenie w pracy w obszarze finansów nie są wymagane, ale mile widziane.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Administracje danymi klienta,
- Koordynacje przepływu danych,
- Monitorowanie terminów realizacji rozliczeń,
- Bieżącą obsługę techniczną kont klientów oraz realizacje zleceń,
- Kontakt z klientem anglojęzycznym.
U nas możesz liczyć na:
-
Programy wdrożeniowe oraz szkolenia
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i najbliższej rodziny
-
Ubezpieczenie na życie
-
Dofinansowane kursy językowe
-
Bonus uzależniony od wyników pracy
-
Możliwość awansu
-
Udział w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju
-
Multisport/Bony/ Vouchery
-
Świeże owoce każdego dnia
-
Nowoczesne biuro i dogodną lokalizację
-
Imprezy integracyjne i kluby sportowe