
Zespół Assurance w Katowicach świadczy kompleksowe usługi dla ponad 20 krajów europejskich. Zakres świadczonych usług obejmuje zadania związane z obszarem wsparcia audytu finansowego, które skupiają się głównie na weryfikacji poprawności sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami rachunkowości, przeprowadzaniu testów detalicznych, wsparciu fazy planowania oraz formatowaniu i analizie danych.
Specjalista ds. Obsługi Bazy Danych
Oczekiwany profil kandydata:
- Dobra znajomość języka angielskiego,
 - Dobra znajomość programu MS Excel,
 - Entuzjastyczne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
 - Analityczne myślenie,
 - Otwartość na pracę w zespole.
 
Wiedza lub doświadczenie w pracy w obszarze finansów nie są wymagane, ale mile widziane.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Administracje danymi klienta,
 - Koordynacje przepływu danych,
 - Monitorowanie terminów realizacji rozliczeń,
 - Bieżącą obsługę techniczną kont klientów oraz realizacje zleceń,
 - Kontakt z klientem anglojęzycznym.
 
U nas możesz liczyć na:
- 
	
Programy wdrożeniowe oraz szkolenia
 - 
	
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
 - 
	
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i najbliższej rodziny
 - 
	
Ubezpieczenie na życie
 
- 
	
Dofinansowane kursy językowe
 
- 
	
Bonus uzależniony od wyników pracy
 
- 
	
Możliwość awansu
 
- 
	
Udział w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju
 
- 
	
Multisport/Bony/ Vouchery
 
- 
	
Świeże owoce każdego dnia
 
- 
	
Nowoczesne biuro i dogodną lokalizację
 
- 
	
Imprezy integracyjne i kluby sportowe
 





