Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-05-26
Wrocław, dolnośląskie
Bankowość, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2019-05-26
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej należącej do międzynarodowej grupy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Sieci Sprzedaży.


Zastępca Dyrektora Departamentu Sieci Sprzedaży
Zastępca Dyrektora Departamentu Sieci Sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 180778/4526

Opis stanowiska:
  • współtworzenie, uczestniczenie i nadzorowanie realizacji strategii sprzedaży w obszarze współpracy z innymi spółkami Grupy oraz przekładanie jej na strategię i plany operacyjne (dla sieci wewnętrznej i zewnętrznej),
  • kreowanie i koordynowanie wdrożenia polityki sprzedaży oraz rozwoju produktów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami zewnętrznymi w celu wzrostu efektywności współpracy i realizacji celów sprzedażowych,
  • bieżące wsparcie sprzedaży (np. poprzez podejmowanie decyzji biznesowych, opiniowanie i rekomendowanie rozwiązań biznesowych),
  • nadzór nad wdrażaniem i przestrzeganiem standardów pracy w sieci sprzedaży,
  • uczestnictwo w strategicznych projektach firmy z obszaru sprzedaży,
  • monitorowanie trendów rynkowych w obszarach bankowości korporacyjnej, leasingu i usług finansowania handlu,
  • zarządzanie podległym zespołem, w tym udzielanie pracownikom merytorycznego wsparcia.
Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w zakresie zarządzania sprzedażą, prowadzenia negocjacji oraz budowania relacji z partnerami biznesowymi (obszary bankowości korporacyjnej/leasing/faktoring),
  • doświadczenie w pracy projektowej dot. optymalizacji procesów oraz wzrostu efektywności sprzedaży,
  • wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, zarządzanie),
  • umiejętności podejmowania decyzji oraz orientacja na realizację celów biznesowych,
  • strategiczna orientacja na biznes,
  • innowacyjne myślenie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferta obejmuje:
  • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się Spółce, 
  • możliwość zasadniczego wpływu na rozwój Spółki,
  • ambitne cele i wyzwania,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny,
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • profesjonalne środowisko pracy oraz możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku Grupy.