W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie Administracji i Infrastruktury w Warszawie na stanowisku:
Specjalista ds. Zarządzania Powierzchnią Biurową
Specjalista ds. Zarządzania Powierzchnią Biurową
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.: KwF/DAI/ZZI
Nr. Ref.: KwF/DAI/ZZI
Obowiązki:
- Zarządzanie powierzchnią biurową, w tym optymalizacja wolnych powierzchni
- Przygotowywanie koncepcji zmian aranżacji oraz przebudowy powierzchni biurowych w programie AutoCad
- Współpraca z jednostkami biznesowymi w zakresie zapotrzebowania na powierzchnie
- Koordynacja procesu przeprowadzek
- Zarządzanie procesem alokacji kosztów za zajmowaną powierzchnię biurową
- Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem powierzchni i eksploatacją pomieszczeń Banku
- Prowadzenie bazy planowanych migracji z tworzeniem harmonogramu
- Współpraca z dostawcami wraz z kontrolą kosztów
- Prowadzenie bazy danych planów aranżacji sieci oddziałów oraz cykliczne aktualizacje planów
Wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania powierzchniami biurowymi
- Bardzo dobra znajomość programu AutoCad
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Samodzielność w działaniu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie zajęć sportowych i pasji (m.in. kartę Multisport lub bilety do kina)
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj
w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.