Temat tygodnia
– jak połączyć umiejętności finansowe i IT.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2018-10-10
Opiekun Klienta w Galerii Młociny
Nr ref. KwF/DKH/Młociny
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2018-10-10
Bank Millennium S.A.
Opiekun Klienta w Galerii Młociny
Dołącz do nas jako:

Opiekun Klienta w Galerii Młociny
Opiekun Klienta w Galerii Młociny
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
KwF/DKH/Młociny

Bank Millennium to rozpoznawalna marka i jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce. To także wyjątkowi ludzie, dla których praca to coś więcej niż tylko wykonywanie obowiązków.

Naszą pasją jest jakość i innowacyjność, budujemy relacje oparte na zaufaniu. Każdego dnia dbamy o to, w czym jesteśmy najlepsi: o satysfakcję klienta.

Jeśli

  • lubisz współpracę z klientami
  • chcesz im oferować najwyższej jakości produkty
  • uważasz, że Internet i rozwiązania mobilne zostały stworzone z myślą o takich ludziach jak Ty
  • chcesz pracować z ludźmi pozytywnie nastawionymi do życia
  • marzy Ci się pracodawca, o którym z dumą będziesz opowiadać znajomym
  • chcesz się uczyć i rozwijać, bo tak jak my zawsze mierzysz wyżej
 

a do tego:

  • jesteś uśmiechnięty, otwarty na ludzi i lubisz pomagać innym
  • umiesz słuchać i trafnie odpowiadać na potrzeby klienta
  • masz minimum średnie wykształcenie oraz choćby krótkie doświadczenie w sprzedaży (niekoniecznie w bankowości)
  • jesteś dyspozycyjny, gotowy do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy

nasze placówki są idealnym miejscem pracy dla Ciebie!

Twoje zadania:


dopasowanie oferty do potrzeb klientów Banku
poszukiwanie rozwiązań, które ułatwią codzienne życie naszym klientom
przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
dbanie o najwyższą jakość obsługi
kształtowanie pozytywnego wizerunku naszego banku
 

Oferujemy Ci:

umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
dofinansowanie zajęć sportowych i pasji (m.in. kartę Multisport lub bilety do kina)
 
premię uzależnioną od wyników
atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
 
wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z klientem i produktami bankowymi w ramach Akademii Mistrzów
program wspierający rodziców
„Rodzice na Tak"
 
prywatną opiekę medyczną
konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt"
 
 
spotkania integracyjne
 
P.S. Czy wiesz, że w naszym Banku 90% kadry kierowniczej pionu sprzedaży bankowości detalicznej zaczynało karierę przy obsłudze klienta?

Dołącz do nas!


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dołączonym CV przez Bank Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie oraz przez Spółki wchodzące w skład Grupy Kapitałowej Banku Millennium S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).