Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
MBE group
Data aktualizacji: 2018-12-03
Warszawa, mazowieckie
Sprzedaż
Data aktualizacji: 2018-12-03

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Łączymy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie kreatywne i logistyczne dla pracodawców pod marką MBE:branding, działalność wydawniczą skierowaną do finansistów (serwis rekrutacyjny www.KarierawFinansach.pl oraz przewodnik „Kariera w Finansach i Bankowości”) oraz obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce (projekt Careers in Poland), a także system do zarządzania projektami rekrutacyjnymi – AppManager.
Rekrutujemy na stanowisko:
Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie
Poszukujemy samodzielnego handlowca, który dołączy do zespołu tworzącego nowy system do zarządzania projektami rekrutacyjnymi. Jeśli po lekturze poniższego opisu stanowiska czujesz, że to coś dla Ciebie, nie wahaj się z przesłaniem do nas aplikacji.

Charakterystyka stanowiska:

  • współtworzenie strategii sprzedaży produktu B2B,
  • generowanie szans sprzedażowych i prowadzenie procesu sprzedaży od pierwszego kontaktu do sfinalizowania kontraktu,
  • budowanie relacji z partnerami biznesowymi,
  • realizacja planów sprzedażowych (target),
  • analiza potrzeb klientów i przekazywanie ich działowi produktowemu,
  • aktywne uczestnictwo w konferencjach oraz spotkaniach branżowych,
  • analiza rynku i konkurencji,
  • możliwość sprzedaży innych produktów z portfolio MBE group (media rekrutacyjne, usługi z obszaru employer branding),
  • rejestrowanie aktywności w systemie CRM.

Charakterystyka firmy:

  • Pracujemy z wykorzystaniem nowoczesnego systemu CRM.
  • Jako handlowiec masz duży wpływ na proces sprzedaży produktu, który oferujesz klientom.
  • Jesteś też blisko produktu - uczestniczysz w dyskusjach na temat nowych funkcji i przekazujesz uwagi otrzymane od klientów. A z biegiem czasu samodzielnie podpowiadasz, co moglibyśmy jeszcze dodać do systemu!
  • Możesz dołączyć do nas na początku drogi - nasz system powstał stosunkowo niedawno i przed nami najbardziej ciekawy etap jego rozwoju.
  • Nie jesteśmy korporacją, stawiamy na kameralną atmosferę pracy.
  • Godziny pracy postaramy się dostosować elastycznie do Twoich potrzeb.

Profil kandydata:

  • samodzielny i wykazujący inicjatywę,
  • mający przynajmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży b2b (np. na stanowisku Key Account Manager),
  • łatwo nawiązujący i utrzymujący relacje z klientem,
  • dobrze władający językiem angielskim,
  • dobra organizacja pracy,
  • mile widziane strategiczne spojrzenie na proces sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenia w sprzedaży produktu w modelu SaaS,
  • zainteresowanie rozwojem zawodowym na pograniczu branży mediowej i HR.

Oferujemy:

  • samodzielnąodpowiedzialną pracę i możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do karty MultisportPlus,
  • formę umowy dopasowaną do preferencji kandydata z atrakcyjnym systemem prowizyjnym,
  • atrakcyjną ścieżkę kariery z możliwością budowy własnego zespołu,
  • cotygodniową porcję świeżych owoców, dobrą kawę i duży wybór herbat.

Proces rekrutacji:

Rekrutacja jest dwuetapowa. Wybranych kandydatów zapraszamy na rozmowę w siedzibie firmy (Warszawa, ul. Wiejska), a następnie osoby zainteresowane dalszą rozmową prosimy o wykonanie zadania rekrutacyjnego. O zadaniu dyskutujemy podczas drugiego spotkania.

Forma zatrudnienia
B2B
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Forma zatrudnienia
B2B
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Forma zatrudnienia
B2B
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista