Łączymy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie kreatywne i logistyczne dla pracodawców pod marką MBE:branding, działalność wydawniczą skierowaną do finansistów (serwis rekrutacyjny www.KarierawFinansach.pl oraz przewodnik „Kariera w Finansach i Bankowości”) oraz obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce (projekt Careers in Poland), a także system do zarządzania projektami rekrutacyjnymi – AppManager.
Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie
Charakterystyka stanowiska:
- współtworzenie strategii sprzedaży produktu B2B,
- generowanie szans sprzedażowych i prowadzenie procesu sprzedaży od pierwszego kontaktu do sfinalizowania kontraktu,
- budowanie relacji z partnerami biznesowymi,
- realizacja planów sprzedażowych (target),
- analiza potrzeb klientów i przekazywanie ich działowi produktowemu,
- aktywne uczestnictwo w konferencjach oraz spotkaniach branżowych,
- analiza rynku i konkurencji,
- możliwość sprzedaży innych produktów z portfolio MBE group (media rekrutacyjne, usługi z obszaru employer branding),
- rejestrowanie aktywności w systemie CRM.
Charakterystyka firmy:
- Pracujemy z wykorzystaniem nowoczesnego systemu CRM.
- Jako handlowiec masz duży wpływ na proces sprzedaży produktu, który oferujesz klientom.
- Jesteś też blisko produktu - uczestniczysz w dyskusjach na temat nowych funkcji i przekazujesz uwagi otrzymane od klientów. A z biegiem czasu samodzielnie podpowiadasz, co moglibyśmy jeszcze dodać do systemu!
- Możesz dołączyć do nas na początku drogi - nasz system powstał stosunkowo niedawno i przed nami najbardziej ciekawy etap jego rozwoju.
- Nie jesteśmy korporacją, stawiamy na kameralną atmosferę pracy.
- Godziny pracy postaramy się dostosować elastycznie do Twoich potrzeb.
Profil kandydata:
- samodzielny i wykazujący inicjatywę,
- mający przynajmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży b2b (np. na stanowisku Key Account Manager),
- łatwo nawiązujący i utrzymujący relacje z klientem,
- dobrze władający językiem angielskim,
- dobra organizacja pracy,
- mile widziane strategiczne spojrzenie na proces sprzedaży,
- mile widziane doświadczenia w sprzedaży produktu w modelu SaaS,
- zainteresowanie rozwojem zawodowym na pograniczu branży mediowej i HR.
Oferujemy:
- samodzielną, odpowiedzialną pracę i możliwość realizacji własnych pomysłów,
- prywatną opiekę medyczną,
- dofinansowanie do karty MultisportPlus,
- formę umowy dopasowaną do preferencji kandydata z atrakcyjnym systemem prowizyjnym,
- atrakcyjną ścieżkę kariery z możliwością budowy własnego zespołu,
- cotygodniową porcję świeżych owoców, dobrą kawę i duży wybór herbat.
Proces rekrutacji:
Rekrutacja jest dwuetapowa. Wybranych kandydatów zapraszamy na rozmowę w siedzibie firmy (Warszawa, ul. Wiejska), a następnie osoby zainteresowane dalszą rozmową prosimy o wykonanie zadania rekrutacyjnego. O zadaniu dyskutujemy podczas drugiego spotkania.